BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Jag gjorde ju precis likadant som du, tog ett negativt test på bim - 7. Ett test man tar så tidigt kan man inte lita på, men ibland vinner nyfikenheten.. Jag har dock hoppet kvar ändå och det tycker jag att du också ska ha!
Hang in there, det är nog för tidigt att testa!
Min sambo känner sig helt övertygad om att jag är gravid. Han säger att jag har utstrålning och ett lugn. Han tyckte vi kunde ta ett test men jag vill vänta till onsdag.
Ja precis. Såg ngn annat oxå svarat dig. Mensen blöder ut slemhinnan (mensen är slemhinnan) och så fort det är ute så typ direkt börjar den byggas upp igen. Först lite sakta fram till ägglossning och när ägglossningen varit bygger den upp sig fortare. Väntar på att ett befruktat ägg ska komma o gosa ner sig i den. Händer inte det stöts den ut så ny slemhinna kan byggas upp för nästa ägglossning. Så går det runt o runt. Och därför kan gyn med ultraljud se ungefär vart man är i sin cykel. Fast alla kan ha lite olika tjock hinna.
När den är klar för ägg att borra sig in lallas den för treskikts slemhinna. Men ofta säger de bara ?tjock o fin? :D
Gick ju bra detta.. haha...
Var in på apoteket igår och skulle köpa en del inför vår resa.. av någon anledning hamnade ett gravtest i korgen..
Tog det nu på morgonen och det var så negativt det kan bli.. bim -6.. hmm
Hade världens sjukaste dröm inatt! Jag och min man var i ungefär samma situation som nu, i gråzonen mellan äl och bim. Men av någon anledning gick vi till en fertilitetsdoktor. Hon bestämde att vi behövde öka våra chanser och skulle inseminerA mig med min mans sperma och något medel som skulle underlätta. Det kunde dock bli några biverkningar och det blev det minst sagt då det började slå ut eldsflammor ur slidöppningen och liksom brinna som en vit eld där inne :'D Det gjordeinte ont men varlite väl varmt för att vara bekvämt. Så då fick jag order om jag skulle dansa och inte stanna förrän detslutat brinna och det fungerade. Haha oerhört knäppt pch idag har jag massor av "mensvärk", undrar om jag hade det under natten också och min hjärna försökte förklara den på något sätt.
Galet var det iaf xD
Hade världens sjukaste dröm inatt! Jag och min man var i ungefär samma situation som nu, i gråzonen mellan äl och bim. Men av någon anledning gick vi till en fertilitetsdoktor. Hon bestämde att vi behövde öka våra chanser och skulle inseminerA mig med min mans sperma och något medel som skulle underlätta. Det kunde dock bli några biverkningar och det blev det minst sagt då det började slå ut eldsflammor ur slidöppningen och liksom brinna som en vit eld där inne :'D Det gjordeinte ont men varlite väl varmt för att vara bekvämt. Så då fick jag order om jag skulle dansa och inte stanna förrän detslutat brinna och det fungerade. Haha oerhört knäppt pch idag har jag massor av "mensvärk", undrar om jag hade det under natten också och min hjärna försökte förklara den på något sätt.
Galet var det iaf xD
Hej :) Första försöket sedan MA i november (andra barnet) och vi prickade in är i måndags förra veckan. Enligt min app är det BIM idag men eftersom mitt MA kanske rört om det i kroppen vet jag inte om det stämmer riktigt. Har sedan äl haft 0,4 grader högre temp, molvärk, stickningar i svanken, ömma bröst med tydliga ådror, illamående, samt mörklila blygdläppar (ledsen för infon... haha). Vad tror ni med mitt test, spökstreck eller svagt plus? Det syns lite bättre på riktigt än på bild, men för svagt för att jag ska tro på det. Ingen mens i sikte i alla fall :)
Hej :) Första försöket sedan MA i november (andra barnet) och vi prickade in är i måndags förra veckan. Enligt min app är det BIM idag men eftersom mitt MA kanske rört om det i kroppen vet jag inte om det stämmer riktigt. Har sedan äl haft 0,4 grader högre temp, molvärk, stickningar i svanken, ömma bröst med tydliga ådror, illamående, samt mörklila blygdläppar (ledsen för infon... haha). Vad tror ni med mitt test, spökstreck eller svagt plus? Det syns lite bättre på riktigt än på bild, men för svagt för att jag ska tro på det. Ingen mens i sikte i alla fall :)
Tack, beklagar ditt MA också! Ja kroppen var lite ur balans efter MA:t, jag blödde i nästan tre veckor och snart därefter kom vanliga mensen för min del, på dag 25 vilket är lite tidigt. Jag testade också efter detta och fick negativt på graviditetstest i samband med mensen. Efter detta testade jag med CB Äl-test och fick en stilla glad gubbe i måndags förra veckan så det borde ju betyda at jag hade äl tänker jag. Ja tack för tipset, jag ska testa med ett annat märke, har läst mycket om spökstreck för just CB. Jo det känns lite hoppfullt att alla symtom finns, hoppas bara inte det är en skengraviditet... Hoppas du plussar snart!