• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Lilj3

Det har inte kommit mer blod sen igår kväll. Och tempen har vänt uppåt igen så hoppet lever fortfarande!

Bim på söndag.

• Lottch3n

Ni som tempar. Jag tog tempen nu bara för att se om jag hade feber då jag känner mig väldigt varm och svettas lätt. Den låg på 37,2 och i vanliga fall brukar jag ligga på 36,6-36,7. Vad betyder detta? Eller betyder det ens nått? ;)

• Entriss
    Lottch3n skrev 2018-01-08 09:30:29 följande:

Ni som tempar. Jag tog tempen nu bara för att se om jag hade feber då jag känner mig väldigt varm och svettas lätt. Den låg på 37,2 och i vanliga fall brukar jag ligga på 36,6-36,7. Vad betyder detta? Eller betyder det ens nått? ;)

Åh, supersvårt att säga!

Jag själv har en normaltemp på 36,4 och har ju feber redan vid 37,2, så det kan ju helt enkelt bara vara det...
    Samtidigt har jag läst mig till nu att tempen stiger och fortsätter ligga högt från ägglossning och fram till mens- om mensen kommer. Då stiger den med 0.2-0.5 grader. Så känns ju som det kan vara vilket som i ditt fall;) 

Du har inte tempat tidigare dagar? 

• Lottch3n
    Entriss skrev 2018-01-08 09:51:05 följande:

Åh, supersvårt att säga!

Jag själv har en normaltemp på 36,4 och har ju feber redan vid 37,2, så det kan ju helt enkelt bara vara det...

Samtidigt har jag läst mig till nu att tempen stiger och fortsätter ligga högt från ägglossning och fram till mens- om mensen kommer. Då stiger den med 0.2-0.5 grader. Så känns ju som det kan vara vilket som i ditt fall;) 

Du har inte tempat tidigare dagar? 

Haha ja det kan verkligen vara vilket som i mitt fall. Kommer jag över 37,5 är jag typ död ;) Nä detta var första dagen, men kan ju kolla imorgon också ;)
  • Planerarbebis

Hej!

Hoppar in lite sent här. Har följt denna tråd men inte skrivit något.

Hade bim i fredags, men ingen mens kom... min mens brukar vara väldigt punktlig så när den inte kom började jag ju hoppas. Lyckades hålla mig till idag från att testa (idag är bim+3). Testade nu på morgonen, men det var negativt. Fan vad besviken man blir. Det är så lätt att börja hoppas och fantisera bara för att mensen är sen. Men den kommer väl snart då antar jag.

Lycka till alla där ute som försöker ???? Själv ska jag försöka gaska upp mig , det är bara att försöka igen nästa äl!

• ampjot
    Planerarbebis skrev 2018-01-08 11:19:30 följande:

Hej!

Hoppar in lite sent här. Har följt denna tråd men inte skrivit något.

Hade bim i fredags, men ingen mens kom... min mens brukar vara väldigt punktlig så när den inte kom började jag ju hoppas. Lyckades hålla mig till idag från att testa (idag är bim+3). Testade nu på morgonen, men det var negativt. Fan vad besviken man blir. Det är så lätt att börja hoppas och fantisera bara för att mensen är sen. Men den kommer väl snart då antar jag.

Lycka till alla där ute som försöker ???? Själv ska jag försöka gaska upp mig , det är bara att försöka igen nästa äl!

Åh, förstår dig. Men det behöver inte vara försent med tanke på att för vissa tar det upp emot 1 vecka innan plusset dyker upp. Vilket test använde du? dröjer det någon dag till skulle jag testa igen, och använda clearblue digital. Hoppas på det bästa :)
  • Elina22

Hur går det till sedan vid inskrivning hos mvc? Är kub test något man själv måste be om då?

BE
  • Planerarbebis
    ampjot skrev 2018-01-08 11:22:50 följande:

Åh, förstår dig. Men det behöver inte vara försent med tanke på att för vissa tar det upp emot 1 vecka innan plusset dyker upp. Vilket test använde du? dröjer det någon dag till skulle jag testa igen, och använda clearblue digital. Hoppas på det bästa :)

Jag använde RFSU:S stickor. Inte ens en tillstymmelse till två streck :( Men jag har för säkerhets skull beställt clear blues digitala som nog kommer komma på ons. Så har mensen inte kickat igång då så testar jag igen :)

Är på sjätte försöket nu och börjar bli otålig, är rädd att det aldrig ska bli något.
  • Lucifer91

Tjejer! Jag står här i badrummmet och funderar.. bifogar bild.

Enligt instruktionerna så är ett positivt ägglossningstest när testlinjen är skarpare än kontrollinjen.

Såhär såg de ut precis?! (De understa testet)

Är min ÄL på g nu fast testet enligt dom är negativt..?

ska jag kanske hålla mig några timmar nu från att kissa och kolla igen?

Svar på tråden BIM JANUARI 2018