• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Liiiinda90

Åh vill testa nu :D haha så svårt att hålla sig.

Men har börjat få mensvärk så tror mensen kommer snart :/

Någon med bim 12/1 som testat än?

Jag vill ju se massa positiva test nu :)

• Loouiiisee
    lillmysan skrev 2018-01-08 07:12:02 följande:

Har liknande..?mensvärk? i typ 5 dagar, plus en hel del vita flytningar ÄL+7, bim-4

Jag har också som mensvärk och en hel del flytningar. Brukar inte ha det innan mens
  • tossaliten

Denna månad har jag ingen stress för jag vet att jag inte kommer vara gravid utan mensen kommer komma och det känns så skönt för jag stressar så mkt och man fundear över när man ska testa och inte. Samtidigt är det tråkigt att det tar sån jäkla tid!! Hoppas plussa och få ett barn innan 2018 är slut men börjar bli lite stressigt för det haha

• Svea87

BIM på lördag. Idag har mensvärken kommit... och är helt torr där nere. Har läst att det ska vara tvärtom om man är gravid får man mycket flytningar så kört denna gång med. Så trött på det här nu.

• maria1992

Jag var väldigt säker på att jag inte hade ägglossning denna månaden, då jag inte fick plus på stickan men jag fick en rejäl stegring och sedan gick de ner igen. 

Var hos gynläkaren i fredags och då sa han att min slemhinna var tjock. 
    Idag har jag haft extrem molnvärk, fått massa finnare (vilket jag inte brukar) och en hel del flytningar. Hmm.. Kan detta betyda ngt? 

Har jag haft äl kan jaga vara runt äl+7-10... Nu blev de helt plötsligt spännande. Bim mellan 17-19

• lillmysan
    Liiiinda90 skrev 2018-01-08 14:51:40 följande:

Åh vill testa nu :D haha så svårt att hålla sig.

Men har börjat få mensvärk så tror mensen kommer snart :/

Någon med bim 12/1 som testat än?

Jag vill ju se massa positiva test nu :)

Jag testade imorse, inte för att jag förväntade mig något men jag kunde se ett svaaagt ljusblått streck med cb early. Dock ställer jag in på att det är ett spökstreck för att inte bli besviken..varför testade jag ens? Jag är alldeles för impulsiv.
  • Liiiinda90
    lillmysan skrev 2018-01-08 15:46:50 följande:

Jag testade imorse, inte för att jag förväntade mig något men jag kunde se ett svaaagt ljusblått streck med cb early. Dock ställer jag in på att det är ett spökstreck för att inte bli besviken..varför testade jag ens? Jag är alldeles för impulsiv.

Jag är likadan . Håller tummarna att det blir starkare <3

Jag har bara köpt ett test som ligger i skåpet för att inte hålla på att testa varje dag haha.

Funderar på att testa på onsdag :)
  • lillmysan
    Liiiinda90 skrev 2018-01-08 15:49:39 följande:

Jag är likadan . Håller tummarna att det blir starkare <3

Jag har bara köpt ett test som ligger i skåpet för att inte hålla på att testa varje dag haha.

Funderar på att testa på onsdag :)

Haha lite galen man blir..tänkte testa torsdag kväll efter jobbet igen :) har beställt 2/pkt som borde komma innan dess :) hade inte så många skrivit om spökstreck med cb så hade jag litat på det jag såg :) har bara kört med deras tester förut och har fått blankt neg när jag inte har varit så någonstans säger det mig att det kanske finns något där ändå..
Svar på tråden BIM JANUARI 2018