BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej! En till hoppfull här! Singel 38 år och försöker få ett syskon till min 3 åring. Gjorde mitt 4:e inseminationsförsök den 28/12 och har BIM 11/1.
Jag känner mig gravid (liknande symtom som när jag väntade sist) men då fick jag positivt test 4 dagar innan BIM. Jag är en testaholist. Började testa för 3 dagar sedan fast jag svor att inte göra det! Har sett spökstreck idag. Jag använder också clearblue fertilitetsmonitor (slöseri med pengar för mig då den inte lyckats pricka in min ägglossning på 2 cykler). På monitorn står det att jag inte är gravid (för tidigt jag vet) men på teststickan ser jag ett svagt streck som blev starkare på dagens test...
Frustrerande denna väntan! Om det visar sig att jag inte är gravid så kommer besvikelsen att vara större än de 3 andra gångerna nu när mina symtom nästan övertygat mig... ????
Spännande! :) jag har beställt hem bidrottninggele apiforce till nästa cykel och hoppas att äl blir starkare nästa gång! Slutade med p-piller i september och har bara fått fullt utslag på äl test i november. Så hoppas det kan hjälpa en på traven :)
Kom på att jag tog bidrottninggel i två dagar precis innan ägglossning. Kan det påverka? Inte tänkt på det. Har tagit lite sporadiskt innan men inte långa perioder. Såg nu när jag googlade att det kan medföra en oregelbunden äl/mens om man tar det i längre perioder.
Hade äl 31/12 och har bim 15/1. Har stramat längst ner i magen i fyra-fem dagar. Brukar bara ha äl-smärta en dag typ. Men varför har jag ofta ont efter vad som står i appen som äl-dag? Haft lite ont i svanken och varit lite trött. Men har inga ömma bröst som alla andra verkar få?
Känns så lätt att inbilla sig och kanske att hjärnan skapar smärtan?
Vad kul! Jag har också precis beställt hem bidrottningsgelé så jag ska också prova det inför nästa ÄL :) Läste att det ska vara toppen mot fertiliteten och många som haft väldigt positiv effekt av den. Kan ju inte skada att testa :)
Aha, är det så?? Det kanske man skulle göra? Inga biverkningar av det?? Spännande!!
Idag sjönk tempen och nu på eftermiddagen har det kommit lite spottings, så det är väl mens på g, ca en vecka tidigare än vad både Flo och Fertility friend förutspådde. Känner mig så besviken :(. Får hoppas att försök nr 6 går vägen istället.
Idag är jag på dag 30 och ingen mens i sikte än. Men jag var helt hundra på att den skulle komma i helgen då jag hade mensvärk och ryggont och ömma bröst. Hoppet lever kvar så länge den inte kommer iallafall. Dock drygt när man inte vet bim eller äl riktigt. När kan jag testa med ett graviditetstest och jag kan vara säker på mitt resultat? Någon som vet? Har oregelbunden mens. Men har legat runt 30 dagar när den varit någorlunda regelbunden. Men ibland upp emot 40 dagar.
Idag är jag på dag 30 och ingen mens i sikte än. Men jag var helt hundra på att den skulle komma i helgen då jag hade mensvärk och ryggont och ömma bröst. Hoppet lever kvar så länge den inte kommer iallafall. Dock drygt när man inte vet bim eller äl riktigt. När kan jag testa med ett graviditetstest och jag kan vara säker på mitt resultat? Någon som vet? Har oregelbunden mens. Men har legat runt 30 dagar när den varit någorlunda regelbunden. Men ibland upp emot 40 dagar.
Hoppar gärna med här! Läser vad ni skriver och insåg previs att det är många som har BIM den 12/1, likaså jag! Har två barn sedan innan (två hoppsan). Detta är första gången jag är medveten om vad som händer, väntar givetvis med spänning nu i veckan! Kör med natural cycles :)
Hoppar gärna med här! Läser vad ni skriver och insåg previs att det är många som har BIM den 12/1, likaså jag! Har två barn sedan innan (två hoppsan). Detta är första gången jag är medveten om vad som händer, väntar givetvis med spänning nu i veckan! Kör med natural cycles :)