• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Lindsey77
    Reflexgarn skrev 2018-01-07 21:07:58 följande:

har beställt mina från graviditetskollen.nu snabb leverans och diskret om man vill ha det så :)

Har du beställt stickor? Vill bara skriva att senast jag var gravid (dec) fick jag positivt på Clearblue digital, billiga tester samt Babyplan , men negativt på graviditetskollens stickor!!

Jag testade med allt jag hade hemma, och sen var jag tvungen att komplettera med Clearblue digital för att vara säker pga av att jag fick negativt på dem.

Nu höjdes ju inte mitt hcg så mkt eftersom jag fick missfall, men tycker att de borde visat när alla andra tester gjorde det. Det var tydliga, men svaga streck på de andra testerna...
  • babbi
    Neptun skrev 2018-01-07 20:45:59 följande:

Nä på ons :) me. Har oregelbunden cykel så varierar ofta !

Jag har på tisdag! Men är bombis på att mensen kommer, fick en liten blodig flytning idag :( att det aldrig kan ta sig...

man tror liksom att ju längre tiden går ska man tapp hoppet lite och bli mindre besviken men icke då! Kommer väl bryta ihop när mensen väl kommer!

Har ni några symptom?
  • Neptun
    annamfamilj skrev 2018-01-07 21:09:31 följande:

Ok! Har su några känningar?

Ja! Brukar ha ont i brösten flera dagar innan men nu knappt något!! Mår illa, finnar och tappen når jag knappt! Säkert inbillning men hoppas!!!

Känner du något?
  • Neptun
    babbi skrev 2018-01-07 22:07:58 följande:

Jag har på tisdag! Men är bombis på att mensen kommer, fick en liten blodig flytning idag :( att det aldrig kan ta sig...

man tror liksom att ju längre tiden går ska man tapp hoppet lite och bli mindre besviken men icke då! Kommer väl bryta ihop när mensen väl kommer!

Har ni några symptom?

Ja hoppet varierar månad efter månad! Denna månaden är hoppet på topp men ondare gör det då när mesen kommer så kommer den denna gången kommer hoppet va betydligt mindre nästa gång tills jag igen får upp hoppet!

Känns som jag har alla symptom som jag kan komma pålästas Heheh

Håller tummarna för oss alla !!
  • josgos
    Liiiinda90 skrev 2018-01-07 20:06:16 följande:

Hej !

Alla ni med bim 12/1 någon som testat ?

När ska ni testa ?

Jag tänkte testa på onsdag första gången (BIM-2). Visar det inget väntar jag till fredag!

Min molvärk som jag haft typ sen ÄL har knappt känts idag. Däremot trött, lätt andfådd. Inte särskilt ömma bröst vilket jag ofta har annars, det är kanske ett tecken i sig?

Vad har ni för symptom?
  • Sosarora

Har BiM i veckan. Typ onsdag eller kanske torsdag. Tempar o tempen var lite märklig denna cykel. Testa i morse för igår så blev jag så bombsäker på att jag var gravid igen för det kändes som i oktober/november/december när jag var gravid o sen fick missfall. Men testet var så blankt det kan vara. Så fick jag tempsänkning imorse o tänkte efter testet att nu var det kört. Men så börja brösten, som redan är ömma eftersom de alltid är det innan mens, värka som faan. Kan inte nudda dem!! Detta kan ju vara nåt som blivit efter missfallet eftersom detta blir första mensen sen dess. Vem vet?! Fick iaf tillbaka lite hopp!

• tossaliten

Har aldrig använt temp men är den hög från äl och framåt om man är gravid? Hur mkt går den upp?

• Basbos

Hej. Hoppar på denna tråd. Har ätit P-piller i 9 år och slutade med dessa i början av december. Har haft min första ?riktiga? mens efter och har ÄL den 7/1. Hoppas på ett plus. Ni som ätit p-piller så länge. Hur lång tid tog det för er tills ni plussa?

Hoppas alla som vill plussar

• Sosarora
    tossaliten skrev 2018-01-07 22:46:48 följande:

Har aldrig använt temp men är den hög från äl och framåt om man är gravid? Hur mkt går den upp?

Hur mkt den går upp är individuellt. Minst 0,2 grader men jag brukar få höjning ibland på en hel grad. Man tre på morgonen precis när man vaknat, samma tid varje dag.
  • Basbos
    Basbos skrev 2018-01-07 22:51:06 följande:

Hej. Hoppar på denna tråd. Har ätit P-piller i 9 år och slutade med dessa i början av december. Har haft min första ?riktiga? mens efter och har ÄL den 7/1. Hoppas på ett plus. Ni som ätit p-piller så länge. Hur lång tid tog det för er tills ni plussa?

Hoppas alla som vill plussar

Menar självklart ÄL 13/1
Svar på tråden BIM JANUARI 2018