BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
har beställt mina från graviditetskollen.nu snabb leverans och diskret om man vill ha det så :)
Nä på ons :) me. Har oregelbunden cykel så varierar ofta !
Ok! Har su några känningar?
Jag har på tisdag! Men är bombis på att mensen kommer, fick en liten blodig flytning idag :( att det aldrig kan ta sig...
man tror liksom att ju längre tiden går ska man tapp hoppet lite och bli mindre besviken men icke då! Kommer väl bryta ihop när mensen väl kommer!
Har ni några symptom?
Hej !
Alla ni med bim 12/1 någon som testat ?
När ska ni testa ?
Har BiM i veckan. Typ onsdag eller kanske torsdag. Tempar o tempen var lite märklig denna cykel. Testa i morse för igår så blev jag så bombsäker på att jag var gravid igen för det kändes som i oktober/november/december när jag var gravid o sen fick missfall. Men testet var så blankt det kan vara. Så fick jag tempsänkning imorse o tänkte efter testet att nu var det kört. Men så börja brösten, som redan är ömma eftersom de alltid är det innan mens, värka som faan. Kan inte nudda dem!! Detta kan ju vara nåt som blivit efter missfallet eftersom detta blir första mensen sen dess. Vem vet?! Fick iaf tillbaka lite hopp!
Har aldrig använt temp men är den hög från äl och framåt om man är gravid? Hur mkt går den upp?
Hej. Hoppar på denna tråd. Har ätit P-piller i 9 år och slutade med dessa i början av december. Har haft min första ?riktiga? mens efter och har ÄL den 7/1. Hoppas på ett plus. Ni som ätit p-piller så länge. Hur lång tid tog det för er tills ni plussa?
Hoppas alla som vill plussar
Har aldrig använt temp men är den hög från äl och framåt om man är gravid? Hur mkt går den upp?
Hej. Hoppar på denna tråd. Har ätit P-piller i 9 år och slutade med dessa i början av december. Har haft min första ?riktiga? mens efter och har ÄL den 7/1. Hoppas på ett plus. Ni som ätit p-piller så länge. Hur lång tid tog det för er tills ni plussa?
Hoppas alla som vill plussar