• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Planerarbebis
    Nardil skrev 2018-01-08 17:20:23 följande:

Jag testade med RFSUs test (när jag var gravid med mitt andra barn) på BIM+4 och det var helt blankt. Senare samma dag testade jag med cb digital och det visade Gravid 2-3 veckor. Så det kan ändå visa sig vara någor på g :)

Å då får jag hoppas på det! :) Hoppet är ju det sista som lämnar människan haha!

Ja ännu ingen mens så långt ögat kan nå.

Dock haft värk i magen hel helgen.. haha man blir ju knäpp av allt analyserande :)
  • lillmysan

Men jisses! Nu blir jag väldigt fundersam..jag har se senaste 5 dagarna haft molvärk och spirande i höger sida och rikligare flytningar gulaktiga och vita (alltså efter NC utsatta ÄL) Tempen har legat högt sedan sänkningen så jag har ju givetvis tagit förgivet att ÄL var varit. Idag har jag ju som ovan nämnt sett ett svagt streck på cb gravtest. Men nu när jag kissade upptäckte jag en genomskinlig klump som var exakt som äggvita!! Vad händer liksom? Har testat neg på några ÄL-stickor denna vecka så det känns ju jättekonstigt att den klumpen ens existerade?!

• Papperstrassel

Yay, Igår fick jag ett positivt digitalt test från clearblue :) 

Haft tre positiva som int satt sig sen i juli. Men denna gång satsar jag på att det sätter sig och går in på lyckan :)

• Jagheteralma
    maria1992 skrev 2018-01-08 09:06:09 följande:

Hej Alma, 

Jag fick precis likadant i mitten av förra året. 

När vi hade sex så fick jag en sån fruktansvärd smärta (aldrig upplevt detta innan), jag trodde i ärlighetens namn att jag skulle dö. Min sambo körde mig till akuten direkt och jag fick morfin. Hade en cysta som hade spruckit men helt ofarligt!  

Tack för svar! Vad innebär det med cysta? Är det inte svårare att bli gravid om man har massa cystor tänker jag? Gav dom dig nån behandling för det?
  • ampjot
    Papperstrassel skrev 2018-01-08 18:08:23 följande:

Yay, Igår fick jag ett positivt digitalt test från clearblue :) 

Haft tre positiva som int satt sig sen i juli. Men denna gång satsar jag på att det sätter sig och går in på lyckan :)

Grattis :) Vilken dag testade du på?
  • Liiiinda90
    Lottch3n skrev 2018-01-08 19:10:37 följande:

Någon som använt sig av predictor early?

Har så svårt att hålla mig, haha

Jag köpte ett cb testa tidigt idag :) tänkte ta de imorgon bim-3 visar inte de något testar jag tidigast lördag. Bim+1 :)
  • Anonym (newbie)

Haft som molvärk/svag mensvärk hela helgen.. har som dragit ner mot ljumskarna. Kände mindre imorse men nu är det tillbaka. Otroligt lättretlig och frusen.. nästan som att influensan är på g. Tog gravtest imorse men det va blankt.. BIM på onsdag! Har beställt hem ett sånt där gravtest med veckoindikator.. hoppas det visar något! Dom testerna jag använt nu är från graviditetskollen..

• öland88
    annamfamilj skrev 2018-01-07 23:44:11 följande:
    öland88 skrev 2018-01-07 22:59:19 följande:

Jag blir galen.. Mensen är 6 dagar sen men igår började de komma bruna flytningar o de fortsätter idag också.. Hmm vet inte vad jag ska tro eller göra. Gravtesten visar bara att man kanske kan ana något men nja vet inte. Brösten värker sjukt mycke fortfarande, dom känns större o körtlarna känns mycke större. 

Sorry behövde bara skriva av mig. Antingen så vill jag bara få ett + nu eller så får gärna mensen komma nu.  

Så var min första graviditet. Plussade över en vecka efter bim.
    okej. men känns så konstigt. 
Svar på tråden BIM JANUARI 2018