• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • öland88

Jag blir galen.. Mensen är 6 dagar sen men igår började de komma bruna flytningar o de fortsätter idag också.. Hmm vet inte vad jag ska tro eller göra. Gravtesten visar bara att man kanske kan ana något men nja vet inte. Brösten värker sjukt mycke fortfarande, dom känns större o körtlarna känns mycke större. 
    Sorry behövde bara skriva av mig. Antingen så vill jag bara få ett + nu eller så får gärna mensen komma nu.  

• annamfamilj
    Neptun skrev 2018-01-07 22:10:11 följande:

Ja! Brukar ha ont i brösten flera dagar innan men nu knappt något!! Mår illa, finnar och tappen når jag knappt! Säkert inbillning men hoppas!!!

Känner du något?

Inte mkt...ilningar i brösten och huvudvärk och lite febrig/frusen. De graviditeter jag haft var jag tät i näsan...blev trött tidigt vill jag minnas. Sen kom ju illamående och att magen liksom blev "stillastående". Så är det inte nu. Så det blir nog inte plus här och det är ok. Har tre fina barn, men har hoppats lite på en fyra ändå. Men är så tacksam för de tre friska barn jag fick äran att få bära fram. Fast medger hoppet...haha.

Väntar till bim och ser om jag kan motstå att testa om inte tanten är punktlig.

Lycka till alla!
  • annamfamilj
    öland88 skrev 2018-01-07 22:59:19 följande:

Jag blir galen.. Mensen är 6 dagar sen men igår började de komma bruna flytningar o de fortsätter idag också.. Hmm vet inte vad jag ska tro eller göra. Gravtesten visar bara att man kanske kan ana något men nja vet inte. Brösten värker sjukt mycke fortfarande, dom känns större o körtlarna känns mycke större. 

Sorry behövde bara skriva av mig. Antingen så vill jag bara få ett + nu eller så får gärna mensen komma nu.  

öland88 skrev 2018-01-07 22:59:19 följande:

Så var min första graviditet. Plussade över en vecka efter bim.
  • Hallonpigan

Nu är min mens försenad med ca 3-4 dagar. Har ont i hela kroppen, känner mig allmänt svag och yr emellanåt. Brösten har vuxit massor. Imorgon ska jag testa mig!

Hoppas hoppas på ett plus.....

• Jagheteralma

Fick nyss extrem smärta i nedre delen av magen (vid livmodern) efter sex! Så jävla ont att jag knappt kunde stå! Har googlat o hittat massa hemskheter nu som jag inbillar mig att jag har :( bla endomitrios eller cystor. ligger i sängen nu och smärtan har nästan gått över men är fortfarande orolig.. nån som vatt med om detta? Första gången det hänt, ska ha mens om en vecka.

• Sosarora
    Jagheteralma skrev 2018-01-07 23:52:54 följande:

Fick nyss extrem smärta i nedre delen av magen (vid livmodern) efter sex! Så jävla ont att jag knappt kunde stå! Har googlat o hittat massa hemskheter nu som jag inbillar mig att jag har :( bla endomitrios eller cystor. ligger i sängen nu och smärtan har nästan gått över men är fortfarande orolig.. nån som vatt med om detta? Första gången det hänt, ska ha mens om en vecka.

Lite då o då blir jag väldigt känslig i livmodertappen efter ÄL och det blir värre o värre ju närmre mens jag kommer. Inte alla cykler dock utan bara ibland. En gång svimma jag vid sex när snoppen stötte emot tappen. Oxå fått väldigt ont då. Fått hugg o värk efter sex.

Vet inte vad det beror på. Kan det vara nåt sånt du har?
  • Sosarora
    Hallonpigan skrev 2018-01-07 23:48:15 följande:

Nu är min mens försenad med ca 3-4 dagar. Har ont i hela kroppen, känner mig allmänt svag och yr emellanåt. Brösten har vuxit massor. Imorgon ska jag testa mig!

Hoppas hoppas på ett plus.....

Åh så spännande!!!
  • Jagheteralma
    Sosarora skrev 2018-01-08 00:12:17 följande:

Lite då o då blir jag väldigt känslig i livmodertappen efter ÄL och det blir värre o värre ju närmre mens jag kommer. Inte alla cykler dock utan bara ibland. En gång svimma jag vid sex när snoppen stötte emot tappen. Oxå fått väldigt ont då. Fått hugg o värk efter sex.

Vet inte vad det beror på. Kan det vara nåt sånt du har?

Okej, ja det är konstigt för har aldrig vatt med om det innan. Det gjorde ont under sexet när han stötte hårdare liksom men det var först efteråt den riktiga smärtan kom. Så fort jag reste mig upp. Hade iofs sex i en konstig ställning i soffan men har aldrig känt nåt sånt förut. Får hpppas att det inte är nåt men blir så jävla nojig.

Nån som vet vad det är för vanliga symptom på endometrios? Jag har regelbunden mens, känner av äl och har såklart mensvärk innan mens men inte så illa som jag läst mig till om man har endo.

Nej fy nu måste jag gå och lägga mig, innan jag blir helt knäpp av internet.
  • Sunshine4life

Har fått sån värk i nedre delen av magen att jag inte kan sova. Vill inte ta Ipren ifall det skulle vara något farligt. Haft ont i fyra dagar nu och i em började jag även bli mer kissnödig men det kanske handlar om smärtan. (Äl +8, Bim-8). Någon annan som har såhär ont och att det håller i sig? Typ ond mensvärk, ilar och bränner på samma gång. :(

Svar på tråden BIM JANUARI 2018