BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Jag blir galen.. Mensen är 6 dagar sen men igår började de komma bruna flytningar o de fortsätter idag också.. Hmm vet inte vad jag ska tro eller göra. Gravtesten visar bara att man kanske kan ana något men nja vet inte. Brösten värker sjukt mycke fortfarande, dom känns större o körtlarna känns mycke större.
Sorry behövde bara skriva av mig. Antingen så vill jag bara få ett + nu eller så får gärna mensen komma nu.
Ja! Brukar ha ont i brösten flera dagar innan men nu knappt något!! Mår illa, finnar och tappen når jag knappt! Säkert inbillning men hoppas!!!
Känner du något?
Jag blir galen.. Mensen är 6 dagar sen men igår började de komma bruna flytningar o de fortsätter idag också.. Hmm vet inte vad jag ska tro eller göra. Gravtesten visar bara att man kanske kan ana något men nja vet inte. Brösten värker sjukt mycke fortfarande, dom känns större o körtlarna känns mycke större.
Sorry behövde bara skriva av mig. Antingen så vill jag bara få ett + nu eller så får gärna mensen komma nu.
Nu är min mens försenad med ca 3-4 dagar. Har ont i hela kroppen, känner mig allmänt svag och yr emellanåt. Brösten har vuxit massor. Imorgon ska jag testa mig!
Hoppas hoppas på ett plus.....
Fick nyss extrem smärta i nedre delen av magen (vid livmodern) efter sex! Så jävla ont att jag knappt kunde stå! Har googlat o hittat massa hemskheter nu som jag inbillar mig att jag har :( bla endomitrios eller cystor. ligger i sängen nu och smärtan har nästan gått över men är fortfarande orolig.. nån som vatt med om detta? Första gången det hänt, ska ha mens om en vecka.
Hej jag hoppar gärna in här. ?
Jag hade ägglossning den 4/1 och har BIM den 17/1. ?
Fick nyss extrem smärta i nedre delen av magen (vid livmodern) efter sex! Så jävla ont att jag knappt kunde stå! Har googlat o hittat massa hemskheter nu som jag inbillar mig att jag har :( bla endomitrios eller cystor. ligger i sängen nu och smärtan har nästan gått över men är fortfarande orolig.. nån som vatt med om detta? Första gången det hänt, ska ha mens om en vecka.
Nu är min mens försenad med ca 3-4 dagar. Har ont i hela kroppen, känner mig allmänt svag och yr emellanåt. Brösten har vuxit massor. Imorgon ska jag testa mig!
Hoppas hoppas på ett plus.....
Lite då o då blir jag väldigt känslig i livmodertappen efter ÄL och det blir värre o värre ju närmre mens jag kommer. Inte alla cykler dock utan bara ibland. En gång svimma jag vid sex när snoppen stötte emot tappen. Oxå fått väldigt ont då. Fått hugg o värk efter sex.
Vet inte vad det beror på. Kan det vara nåt sånt du har?
Har fått sån värk i nedre delen av magen att jag inte kan sova. Vill inte ta Ipren ifall det skulle vara något farligt. Haft ont i fyra dagar nu och i em började jag även bli mer kissnödig men det kanske handlar om smärtan. (Äl +8, Bim-8). Någon annan som har såhär ont och att det håller i sig? Typ ond mensvärk, ilar och bränner på samma gång. :(