• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • cassandra92

Nu tog jag ett med morgonurin och det är helt blankt :( hoppas det var för tidigt. Tempen går bara uppåt, därför jag tycker det borde vara något....

• Lisa81molander

Hade sen äl den 13/2 köpt ett cb early jag tänkt testa idag, ställt undan morgon urin? finns det chans att pluss idag ?hade egentlig BIM den 17/2,

Ge mig hopp någon

Och grattis till dig som plussade

• Hjärterus
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 08:49:07 följande:

Hade sen äl den 13/2 köpt ett cb early jag tänkt testa idag, ställt undan morgon urin? finns det chans att pluss idag ?hade egentlig BIM den 17/2,

Ge mig hopp någon

Och grattis till dig som plussade

Åh va spännande ! Önska dig lycka till :D
  • Hjärterus

Två dagar kvar till bim ! Igårkväll hade jag frossa och temp låg på 37.5 ( har 36.9-37.0 i vanliga fall) och så frös jag i massor ! Imorse när jag vaknade va jag dålig i magen och mina bröstvårtor ömmar .. mens eller bebis .. hmm gjorde test i lördags men de va blankt .. vill vänta till onsdag men vet inte om jag kan :P morgontemp idag va 37.3 så ändå något förhöjt .. kan även känna lite molvärk i ryggen

• whisla
    cassandra92 skrev 2018-02-18 21:47:53 följande:

Nyfiken fråga! Ni som har fått plus i den här tråden, vilken dag i förhållande till BIM plussade ni? :)

Jag plussade igår och har inte testat mig tidigare, men jag var på BIM+1 enligt appen Flo och på BIM enligt Natural Cycles. :D
  • lyckligast80
    Hjärterus skrev 2018-02-19 09:06:34 följande:

Två dagar kvar till bim ! Igårkväll hade jag frossa och temp låg på 37.5 ( har 36.9-37.0 i vanliga fall) och så frös jag i massor ! Imorse när jag vaknade va jag dålig i magen och mina bröstvårtor ömmar .. mens eller bebis .. hmm gjorde test i lördags men de va blankt .. vill vänta till onsdag men vet inte om jag kan :P morgontemp idag va 37.3 så ändå något förhöjt .. kan även känna lite molvärk i ryggen

Har också BIM på onsdag... testade på BIM -6 och det var så negativt det bara kan bli. Vågar inte testa mer nu... har inga som helst symtom, och snustorr precis som före mens : (

Dock också en brännande värk i svanken... men som sagt tror det är mens på G!

Men håller tummarna för oss!
  • cassandra92
    whisla skrev 2018-02-19 09:51:47 följande:

Jag plussade igår och har inte testat mig tidigare, men jag var på BIM+1 enligt appen Flo och på BIM enligt Natural Cycles. :D

Åh stort grattis till dig!!! ????????

Jag antar att det förmodligen inte har tagit sig den här gången eftersom jag är BIM+1 och det är inte ens ett litet streck på testet.. Men det är bara att kämpa vidare! :)
  • Zemlan99
    Imra skrev 2018-02-19 08:04:47 följande:

Hej allihop!

Tror jag har beräknad bim i helgen eller liknande. Osäker eftersom jag blev gravid i januari men slutade i missfall i vecka 7 ca. Två veckor efter min ytterst lilla blödning fick jag en tid hos gyn och där fick jag bekräftat att inget från graviditeten fanns kvar. Men fick även reda på att jag skulle ha äl inom dom närmsta dagarna. Och vi kände oss redo att börja försöka direkt eftersom vi nåda vill detta såå mycket!

Så nu sitter jag här igen, illamående från och till, spänd i magen och molvärk. Vågar inte hoppas på för mycket men självklart vill man ju att det ska ha tagit sig direkt!

Vi har försökt sen i juni 2017 och första gången jag blev gravid var nu i januari. Hoppas och längtar såå mycket!

Då har vi försökt lika länge och jag fick oxå ett MF första gången tyvärr, men oxå ganska tidigt. Väntar på Bim om en vecka och hoppas molvärken jag känt från och till kan vara ett tecken :) vet inte när jag ska våga testa! Hur tänker du?
  • Hjärterus
    lyckligast80 skrev 2018-02-19 10:03:23 följande:

Har också BIM på onsdag... testade på BIM -6 och det var så negativt det bara kan bli. Vågar inte testa mer nu... har inga som helst symtom, och snustorr precis som före mens : (

Dock också en brännande värk i svanken... men som sagt tror det är mens på G!

Men håller tummarna för oss!

Åh va spännande !:D jag blir tokig av den här väntan alltså samtidigt som de är en galen känsla !!xD är det ditt första ?
  • lyckligast80
    Hjärterus skrev 2018-02-19 10:46:36 följande:

Åh va spännande !:D jag blir tokig av den här väntan alltså samtidigt som de är en galen känsla !!xD är det ditt första ?

Ja man klättrar på väggarna av nyfikenhet!

Det är mitt andra men sambons första. : )

Min son är snart 11 år så det var ett tag sen sist...

Ditt första?