• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Airmos
    Jahajaa skrev 2018-02-18 10:40:16 följande:

Negativt test idag, ÄL+9..

Tänker testa varje dag så att jag inte har några test kvar till nästa månad, för det här

beteendet börjar kännas ohälsosamt :p haha :D

Några fler testberoende här i tråden? ;)

Jag testade idag. ÄL +9 också. Använde clear blue early.

Såg ett jättesvagt streck som dök upp direkt men det var så svagt så jag ser det som ett neg test. Clear blue early är ju också känt för spök streck så jag litar inte på det av den anledningen heller. Vad använder du för test?

Hoppas fortfarande men är inställd på att det inte blir något denna månad..
  • saijda

Ingen mens idag, tempen ligger fortfarande på 36.9 grader och inget pluss :( förstår ingenting! Får ringa till gyn imorgon och prata med dem :0 någon som har haft missfall som har varit med om detta?

• Airmos
    whisla skrev 2018-02-18 12:16:01 följande:

Jag var visst lite snabb med att tro att det var kört denna månad. Vi plussade imorse på BIM+1! Kan knappt tro det, vi är så glada båda två.

Åh wow stort grattis till dig!! Skönt med ett så tydligt resultat !!
  • joannac
    whisla skrev 2018-02-18 12:16:01 följande:

Jag var visst lite snabb med att tro att det var kört denna månad. Vi plussade imorse på BIM+1! Kan knappt tro det, vi är så glada båda två.

åh! stort grattis till er!
  • joannac
    Emilix skrev 2018-02-16 14:59:34 följande:
    Ja det va häftigt, jag va så skakig efteråt Haha.

Han blev jätteglad, jag hade slagit in stickan i ett paket med en liten bebismössa överst. Så låg stickan under lite papper under mössan.

Han blev glad för mössan och tyckte den va fin, men fattade inte direkt att jag är gravid. Han trodde jag hade tyckt den va gullig och köpt den tills när vi förhoppningsvis skulle få barn nån gång i framtiden. Sen lyfte han på papperet och blev helt stum haha. Men det va jättefint och jag började skratta och gråta samtidigt :')

I kväll ska vi berätta för hans dotter som är 15 och för min lillasyster.

Ska lägga en bulle i ugnen och be dom att kolla i ugnen :)

Dom kommer bli så chockade och glada :)
    åh va fint! har också planer på att köpa en liten body när man väl plussar tillsammans med stickan, kanske ska filma honom med. Vi har sagt att vi ska göra det med de närmsta i familjen (har en känsla av att min mamma och syster kommer lipa ögonen ur sig, haha) så hade vart kul att få hans reaktion på film också ;) 

lycka till med allt, se fram emot att se fortsättningen.
    Kram!
  • Charlizee

Kan ju verkligen inte hålla fingrarna borta...Testade idag igen...är ju för tidigt för att det ska kunna ge utslag men tycker mig se ett svaaaagt rosa streck. Är säkert fel på testet eller nåt annat men kan någon av er se eller är jag knäpp?

• Charlizee

Strecket ser grått ut på bilderna men är svagt rosa, dock är de ju lite suddiga så gissar på det kanske är nåt fel på testet?

• Annaalexandra95

Jag har fått svaga plus 3 dagar i rad på BIM-5,4,3 så nu vågar jag nog tro att det är något :D Kan inte förstå att det tog sig på första försöket!!

• Hjärterus

Grattis till er som plussa ! :D själv väntar jag nog till onsdag nu .. känner mig dock inte som vanligt så jag hoppas !