• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Mudcakemonster
    Charlizee skrev 2018-02-18 13:03:30 följande:

Kan ju verkligen inte hålla fingrarna borta...Testade idag igen...är ju för tidigt för att det ska kunna ge utslag men tycker mig se ett svaaaagt rosa streck. Är säkert fel på testet eller nåt annat men kan någon av er se eller är jag knäpp?

Jag ser! :) Grattis!!!
  • Charlizee
    Mudcakemonster skrev 2018-02-18 13:39:37 följande:

Jag ser! :) Grattis!!!

Tack men vågar inte tro på det, vi har försökt så länge att

det känns overkligt. Tog ett till nyss, är ju inte morgonurin heller och jag är på typ ÄL+7!!!
  • Airmos
    Annaalexandra95 skrev 2018-02-18 13:15:07 följande:

Jag har fått svaga plus 3 dagar i rad på BIM-5,4,3 så nu vågar jag nog tro att det är något :D Kan inte förstå att det tog sig på första försöket!!

Spännande, vad använder du för test?
  • FruBjörk

Grattis till er alla som plussat! Så härligt att se! <3

Själv har jag ett bra tag kvar att vänta på BIM den 26/2

• Charlizee
    FruBjörk skrev 2018-02-18 13:57:48 följande:

Grattis till er alla som plussat! Så härligt att se! <3

Själv har jag ett bra tag kvar att vänta på BIM den 26/2

Enligt natural Cycles har jag också BIM den 26/2 så vågar inte hoppas på något än!! Är ju galet tidigt att testa...
  • Mudcakemonster
    Charlizee skrev 2018-02-18 13:42:43 följande:

Tack men vågar inte tro på det, vi har försökt så länge att

det känns overkligt. Tog ett till nyss, är ju inte morgonurin heller och jag är på typ ÄL+7!!!

Så du hade äl förra söndagen? Det hade jag också :) eller fick postivt äl test då. Bim 26:e :) Kanske jag också borde testa.
  • Charlizee
    Mudcakemonster skrev 2018-02-18 14:17:04 följande:

Så du hade äl förra söndagen? Det hade jag också :) eller fick postivt äl test då. Bim 26:e :) Kanske jag också borde testa.

Japp positivt ÄL test på söndag så gissar ÄL på måndagen? NC satte ut ÄL till på lördagen men det tror jag inte på, har testat sen mensen tog slut så känns inte som den var förra lördagen, då testet inte var positivt förrän på söndag
  • Mudcakemonster
    Charlizee skrev 2018-02-18 14:26:06 följande:

Japp positivt ÄL test på söndag så gissar ÄL på måndagen? NC satte ut ÄL till på lördagen men det tror jag inte på, har testat sen mensen tog slut så känns inte som den var förra lördagen, då testet inte var positivt förrän på söndag

Då är vi precis på samma :) Jag har bim den 25:e eller 26:e. Har du det också? Wow att du plussade så tidigt! Grattis än en gång!
  • Zandylina

Jahopp BIM+14 ej gravid verkar som att jag kan vart skengravid å velat för mkt därför tester negativa. Men nyss tog jag ägglossningstest å fick 2 streck dock det ena svagt så antar min ägglossning på gång så bara köra på igen skönt att veta iallafall att inget annat fel på mig. Nytt BIM 7/3 så hoppar till Marstråden tror jag. Lycka till alla å grattis till dem som plussat. Skickar bild på ägglossningstestet för att se ifall fler ser det andra strecket.

• Zemlan99
    Mudcakemonster skrev 2018-02-18 14:17:04 följande:

Jag har bim den 27:e men vågar inte testa förens efter bim så det är en låååång väntan.. hur stor är sannolikheten att det faktiskt visar något så tidigt? :)