• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • stragge
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 19:54:15 följande:

Måste fråga ang babyplan testerna, har du testat deras äl tester och tidiga grav tester? Hur tycker du dom fungerat?

Sitter och tänker beställa därifrån så blev lite nyfiken

Grattis än en gång, sååååå himla roligt

Jag va inte ett stort fan av babyplans äl-tester men kan ju va individuellt :)
  • Airmos
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 19:56:23 följande:

Får byta märke helt enkelt vilka tester rekommenderas nu för tiden?

Blev nyfiken på babyplans tester, dom har oxå något med tidig detektion

Ja, jag har aldrig testat babyplans tester. Har beställt grav test ifrån testlagret som ska vara väldigt pålitliga.
  • Mudcakemonster

Blev så inspirerad av alla plus att jag tog ett billigt test nu ikväll på bim-6... Först såg man ett streck och sen vips så försvann det! Blir galen :)

• Lisa81molander
    Mudcakemonster skrev 2018-02-19 20:58:27 följande:

Blev så inspirerad av alla plus att jag tog ett billigt test nu ikväll på bim-6... Först såg man ett streck och sen vips så försvann det! Blir galen :)

Ohhhhh faaan ,, mitt ljusblå streck ligger i lådan så imorrn, el ons testar jag på nytt,

Tack för tipsen ang babyplans tester,
  • Mudcakemonster
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 21:55:29 följande:

Ohhhhh faaan ,, mitt ljusblå streck ligger i lådan så imorrn, el ons testar jag på nytt,

Tack för tipsen ang babyplans tester,

Ja precis! Verkar som om det är konstiga testers nationaldag eller nåt hahha :)

Ja jag ska också försöka hålla mig ett tag nu. Bim har jag först på söndag. Så de finns väl hopp? Lite solskenshistorier på neg sen plus skulle sitta fint nu?
  • Lisa81molander
    Mudcakemonster skrev 2018-02-19 22:02:50 följande:

Ja precis! Verkar som om det är konstiga testers nationaldag eller nåt hahha :)

Ja jag ska också försöka hålla mig ett tag nu. Bim har jag först på söndag. Så de finns väl hopp? Lite solskenshistorier på neg sen plus skulle sitta fint nu?

Jag firar med dig, jag har oxå BIM först på sön , hade sen ägglossning skulle haft BIM i lördags egentligen.
  • Lisa81molander
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 22:20:14 följande:

Jag firar med dig, jag har oxå BIM först på sön , hade sen ägglossning skulle haft BIM i lördags egentligen.

Här och nu bestämmer jag att inte testa på nytt innan Tors, e du med mudcake?
  • Mudcakemonster
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 22:21:39 följande:

Här och nu bestämmer jag att inte testa på nytt innan Tors, e du med mudcake?

Ja! Eller jag halvlovar ???? testar redan kanske på onsdag? Skall dricka lite vin på kvällen.
  • Lisa81molander
    Mudcakemonster skrev 2018-02-19 22:39:29 följande:

Ja! Eller jag halvlovar ???? testar redan kanske på onsdag? Skall dricka lite vin på kvällen.

Den är jag med på, vi halv lovar

Nu sove så man orkar morgon dagen underbara sportlov
  • Mudcakemonster

Behöver hjälp att analysera och se i synet :) Inbillar jag mig ett svagt streck som är starkare nere till i kanten? Är bara på bim-6...?