LLW skrev 2018-06-29 17:55:44 följande:
Åh vad kul!! Är det så starkt på eftermiddagen är det ju riktigt bra! Har du haft BIM ännnu?
När meddelar man kliniken om att man lyckats? Och hur länge ska du ta lutinus? Haha många frågor men jag tycker att det är så fantastiskt att någon i en liknande sits som en själv har lyckats. Det inger välbehövligt hopp! <3
Men eller hur! Jag är själv super förvånad. Hade inte färväntat mig att det skulle gå på första försöket.
Är superglad att det var så starkt nu, för jag tyckte det var lite svagt imorses.
Egentligen skulle jag meddela kliniken på tisdag som är testdagen. Men dom har semesterstängt så i slutet pä juli kan jag meddela först. Känns lite sådär faktiskt, hade velat prata med dom nu direkt och få tid för ultraljud och det. Vi kommer få gå på ultraljud första delen av agusti då jag förhoppningsvis tagit mig till v 8..
Lutinus kör man 21 dagar med start efter äggplock på min klinik. Verkar va lite olika runt om. Men har väl 7 dagar kvar ca..
Beräknad mens borde vara på söndag, men cykeln ballar ju ur lite pga lutinus och hormoner. Men borde va där till helgen den inte ska komma hehe.