Jooosen skrev 2018-07-06 19:20:11 följande:
Ja jag hoppas det. Men man får ändå hjärnspöken. Typ att allt sett så pass bra ut så varför skulle då ivf gå bra. Snarare att det kommer gå skit. Men man får bara försöka tänka positivt nu!! Juste, hur gamla är ni? Kommer de kunna minska risken för missfall under ivf? Vår gyn sa allt mellan 3-6 månader ungefär så vet inte alls tiden :/. Funderar på att kanske försöka ta reda på det mer konkret när vi fått papper osv! Kommer du tala om för din arbetsgivare när ni sätter igång? Är så
Jäkla kluven kring det!! Det kommer gå bra i augusti <33
Jag är 28 och min man 30. Ni då? Tror inte de kan det, men min läkare har varit skitdålig på att informera om typ allt så jag vet ingenting egentligen :(
Åh det där med jobbet är svårt.. jag jobbar just nu bara extra så kan säga till själv när jag kan/vill arbeta. Så skulle egentligen inte behöva säga något. Men kommer nog göra det iallafall, om man skulle må dåligt när man är på jobbet eller så. Hur tänker du göra?
Btw fick min mens precis, jävla helvetes skit. Hade fått upp hoppet men det gick ju som vanligt med det :( vi brukar ju ligga lika - vart är du i cykeln nu?