Jooosen skrev 2018-07-05 09:53:16 följande:
Va blev hen sur över om man får fråga? Ja jag könner lite samma efter spolningen alltså. Vet faktiskt inte om ja ens hade äl den här månaden. Har inget test o är på vift hehe så får vänta lite. Men är 100 på mens :(. Vilken cd är du på idag? 14?
Han/hon/den/det började provocera genom att flertal gånger skriva att vi var dumma som inte försökt själva utan gått direkt till ivf. Jag försökte då förklara att vi visst försökt själva i två år och vi har inte ens påbörjat någon ivf. Trådskaparen var en homosexuell tjej som ställde frågan om insemination eller ivf. Den här ?hen? kallade även trådskaparen och hennes sambo för flator (vilket jag tycker är ett opassande namn för någon som är homosexuell). Sedan började hen skriva att jag kallat hen för idiot m.m & började anmäla mina inlägg haha. När det i själva verket var hen som skrev provocerande. Hen lyckades sen få mig blockad från att skriva på familjeliv och fortsatte själv att hänga ut mig. Men efter ett långt meddelande till familjeliv så fick hen tillbaka så hen teg!
Brukar din cykel vara regelbunden? Yes, idag är jag på cd 14 så känns mer ?normalt? för mig att ha ägglossning nu.