• Jooosen

Vi som försökt med första barnet ca 1 år

Hej,

Försök 9 eller 10 just åt skogen. Nästa blir försök 10 tror jag. Här kan vi bolla tankar o frustration.. jag ska försöka samla mig till att ringa nånstans för utredning om några veckor men känns svårt att ta steget! Nästa äl är 2/5 och bim 15/2. Välkomna!

Försöker med första barnet sen april 2017
  • Svar på tråden Vi som försökt med första barnet ca 1 år
  • Lillatjejen1992
    XaHHa skrev 2018-07-18 18:41:23 följande:

Vad säger ni om detta....? Jag tror jag precis plussat! Ska ta ett test till imorgon och även ett digitalt. Men visst fan är jag gravid!?

Ser ett streck men ser inte om det är grått eller rött.. Hoppas det digitala visar tydligt plus imorgon!
    Försökt plussa sedan juli-16. Ofrivilligt barnlösa, kvinnlig faktor (pco) och manlig faktor (få spermier)
  • Jooosen
    XaHHa skrev 2018-07-18 18:41:23 följande:

Vad säger ni om detta....? Jag tror jag precis plussat! Ska ta ett test till imorgon och även ett digitalt. Men visst fan är jag gravid!?

Ja hoppas nu!! Har du digitalt för imorn?
    Ofrivilligt barnlös. Väntar på kallelse för första ivf-försöket
  • XaHHa

Kunde inte hålla mig!! Ett mirakel har skett!! 30 ägglossningar & 809 dagar!!

Oförklarligt barnlös sedan maj 2016
  • 1312

Jag hoppar in lite i denna tråden. Har inte hängt här på fl på några månader pga att mitt liv totalt togs över av väntan på äl, bim osv.. för två månader sedan bestämde vi oss för att sluta med att tempa, testa och idiotförsöka och istället ?låta det ske om det sker?. Men fortfarande inget.. jag känner mig mest likgiltig över detta nu och jag har inget hopp inför bim längre utan förväntar mig att mensen ska komma. 10 försök har vi gjort nu och jag vet att många försöker väldigt mycket längre men det är tufft att inse att man inte har det så lätt som man förväntade sig..

• 1312
    XaHHa skrev 2018-07-18 23:10:31 följande:

Men wow grattis!! Ny i tråden och jag blev så glad för din skull när jag såg detta! Det ger hopp!
  • Corneliass

Gud vad glad jag blir för din skull! Ett stort stort grattis! <3
    Gravid med första barnet
  • Jooosen

Jag döööööör!!! Detta gjorde min sommar haha! Fyfan va underbart! Det här ger mig så jävla mycket hopp. Har äl imorn. Ska ligga som fan! Grattis vännen!
  • Jooosen
    1312 skrev 2018-07-18 23:17:28 följande:

Jag hoppar in lite i denna tråden. Har inte hängt här på fl på några månader pga att mitt liv totalt togs över av väntan på äl, bim osv.. för två månader sedan bestämde vi oss för att sluta med att tempa, testa och idiotförsöka och istället ?låta det ske om det sker?. Men fortfarande inget.. jag känner mig mest likgiltig över detta nu och jag har inget hopp inför bim längre utan förväntar mig att mensen ska komma. 10 försök har vi gjort nu och jag vet att många försöker väldigt mycket längre men det är tufft att inse att man inte har det så lätt som man förväntade sig..

Välkommen hit! Tyvärr eller va man ska säga. Hur gamla är ni? Regelbunden menscykel? Kram
  • Långväntanefterdig

Ååååh va glad jag blir!!!!!! STORT grattis!!!!! Så underbart <3
  • Lillatjejen1992

Stort grattis!!
    Försökt plussa sedan juli-16. Ofrivilligt barnlösa, kvinnlig faktor (pco) och manlig faktor (få spermier)
Svar på tråden Vi som försökt med första barnet ca 1 år