• Jooosen

Vi som försökt med första barnet ca 1 år

Hej,

Försök 9 eller 10 just åt skogen. Nästa blir försök 10 tror jag. Här kan vi bolla tankar o frustration.. jag ska försöka samla mig till att ringa nånstans för utredning om några veckor men känns svårt att ta steget! Nästa äl är 2/5 och bim 15/2. Välkomna!

Försöker med första barnet sen april 2017
  • Svar på tråden Vi som försökt med första barnet ca 1 år
  • XaHHa
    Aamon skrev 2018-07-12 15:00:20 följande:

Sådär såg mitt ut när digitala sa 1-2 veckor gravid. Ta ett digitalt imorgon bitti och testa? :)

Då ska jag verkligen ta ett digitalt imorgon! Tänk så är min kropp så fantastisk att den lyckats själv, efter alla dessa månader! Detta är min 30.e ägglossning och isåfall mitt första plus!
    Oförklarligt barnlös sedan maj 2016
  • Jooosen
    XaHHa skrev 2018-07-12 14:53:28 följande:

Jag är så förstörd efter den här resan. Har tagit 3, TREEEE graviditetstest idag & alla visar samma svaga streck. Är det spökstreck eller har min kropp mot förmodan lyckats få till en graviditet själv. Jag är så stressad att jag går sönder!

Min kropp har varit helt knasig den har cykeln då jag fått positivt på ägglossningstest två gånger. Första gången för 11 dagar sedan (hade även smärta då) & andra gången för 6 dagar sedan. Så vet inte ens när bim är, kan vara i helgen men kan också vara om en vecka. Har aldrig varit med om att min kropp gjort så här.

Ser ni vad jag ser? Som sagt, detta är mitt tredje test idag & alla har visat samma svaga streck.

Ja jag minns att dun cykel varit knepig. Jag lovar: ser absolut något. Kommer du kunna hålla dig från digitalt tills imorn? <33 hoppas nu
    Ofrivilligt barnlös. Väntar på kallelse för första ivf-försöket
  • XaHHa
    Jooosen skrev 2018-07-12 15:33:19 följande:

Ja jag minns att dun cykel varit knepig. Jag lovar: ser absolut något. Kommer du kunna hålla dig från digitalt tills imorn? <33 hoppas nu

Tack för du också ser! Då är jag alltså inte helt dum i huvudet.. Har ett digitalt hemma, tänker testa med morgonurin imorgon om en sticka visar streck! Ska vara bortresta nu en vecka så hade ju varit skönt att veta om man nu dessutom ska undvika alkohol!
  • Jooosen
    XaHHa skrev 2018-07-12 15:40:39 följande:

Tack för du också ser! Då är jag alltså inte helt dum i huvudet.. Har ett digitalt hemma, tänker testa med morgonurin imorgon om en sticka visar streck! Ska vara bortresta nu en vecka så hade ju varit skönt att veta om man nu dessutom ska undvika alkohol!

Jag förstår!! Är starkt spökstreck isåfall. Men förstår att man verkligen inte vågar hoppas ett piss. Men vore ju så sjukt underbart. Uppdatera gärna imorn om du vill!!
  • Jooosen
    XaHHa skrev 2018-07-12 15:40:39 följande:

Hur könner du dig annars? Annorlunda?
  • XaHHa
    Jooosen skrev 2018-07-12 15:47:12 följande:

Jag förstår!! Är starkt spökstreck isåfall. Men förstår att man verkligen inte vågar hoppas ett piss. Men vore ju så sjukt underbart. Uppdatera gärna imorn om du vill!!

Vill hoppas men hjärtat är så förstört :( Fy fan vad stressad jag är i kroppen. Vill veta NUUU... Jag uppdaterar er om resultatet imorgon :)
  • Långväntanefterdig

Jag är så förstörd efter den här resan. Har tagit 3, TREEEE graviditetstest idag & alla visar samma svaga streck. Är det spökstreck eller har min kropp mot förmodan lyckats få till en graviditet själv. Jag är så stressad att jag går sönder!

Min kropp har varit helt knasig den har cykeln då jag fått positivt på ägglossningstest två gånger. Första gången för 11 dagar sedan (hade även smärta då) & andra gången för 6 dagar sedan. Så vet inte ens när bim är, kan vara i helgen men kan också vara om en vecka. Har aldrig varit med om att min kropp gjort så här.

Ser ni vad jag ser? Som sagt, detta är mitt tredje test idag & alla har visat samma svaga streck.

Hallååååå där är ett streck!!!!!

Mitt såg likadant ut , äl +11 tror ja de va. Så supertidigt, ruvardag 6. Men det där är fanimig ett plus!!!!!!!!!
  • Roran1

Jag ser ett streck!!! Så såg mitt ut när de stod v1-2 på digitala! Väntar med spänning på vad du får imorgon!
  • XaHHa

Jag kan idag meddela att mitt hjärta ännu en gång blir krossat.

Jag sprang till toaletten imorse med ett stort leende i hopp om att stickan skulle visa lite starkare streck idag. Men det gjorde det inte, stickan visade ingenting alls..

Hur kan tre test under dagen igår visa svaga streck och idag ingenting? Det kan ju knappast ha varit spökstreck, men varför visar då ingenting idag..? Jag är så jävla förkrossad.

• Jooosen
    XaHHa skrev 2018-07-13 11:44:27 följande:

Jag kan idag meddela att mitt hjärta ännu en gång blir krossat.

Jag sprang till toaletten imorse med ett stort leende i hopp om att stickan skulle visa lite starkare streck idag. Men det gjorde det inte, stickan visade ingenting alls..

Hur kan tre test under dagen igår visa svaga streck och idag ingenting? Det kan ju knappast ha varit spökstreck, men varför visar då ingenting idag..? Jag är så jävla förkrossad.

Urs nej!! Va sjukt att det visade ett svagt plus igår?? Hur kan d ens komma sig. Vilket hån mot dig... vet inte vad mer man ska säga än att jag verkligen beklagar :( Fyfan
Svar på tråden Vi som försökt med första barnet ca 1 år