• Jooosen

Vi som försökt med första barnet ca 1 år

Hej,

Försök 9 eller 10 just åt skogen. Nästa blir försök 10 tror jag. Här kan vi bolla tankar o frustration.. jag ska försöka samla mig till att ringa nånstans för utredning om några veckor men känns svårt att ta steget! Nästa äl är 2/5 och bim 15/2. Välkomna!

Försöker med första barnet sen april 2017
  • Svar på tråden Vi som försökt med första barnet ca 1 år
  • LB2016
    XaHHa skrev 2018-07-13 11:44:27 följande:

Jag kan idag meddela att mitt hjärta ännu en gång blir krossat.

Jag sprang till toaletten imorse med ett stort leende i hopp om att stickan skulle visa lite starkare streck idag. Men det gjorde det inte, stickan visade ingenting alls..

Hur kan tre test under dagen igår visa svaga streck och idag ingenting? Det kan ju knappast ha varit spökstreck, men varför visar då ingenting idag..? Jag är så jävla förkrossad.

Hej. Hoppar in här och måste säga vad konstigt att det inte vissa ett plus idag. Var det samma test du tog? Om inte prova med samma igen och se om det kommer plus igen kanske fel på testen?
  • XaHHa
    Jooosen skrev 2018-07-13 13:04:06 följande:

Urs nej!! Va sjukt att det visade ett svagt plus igår?? Hur kan d ens komma sig. Vilket hån mot dig... vet inte vad mer man ska säga än att jag verkligen beklagar :( Fyfan

Jaa det är så märkligt alltihopa! Hade det bara varit ett test igår så hade jag nog tänkt spökstreck.. Men när tre visar svagt så blir man fundersam. Tog ett test nyss, hållt mig i 6h. Det var negativt..
    Oförklarligt barnlös sedan maj 2016
  • XaHHa
    LB2016 skrev 2018-07-13 13:28:36 följande:

Hej. Hoppar in här och måste säga vad konstigt att det inte vissa ett plus idag. Var det samma test du tog? Om inte prova med samma igen och se om det kommer plus igen kanske fel på testen?

Ja jättekonstigt :( Tog ett likadant test nyss, hållt mig i 6h. Det var toknegativt :(
  • Långväntanefterdig
    XaHHa skrev 2018-07-13 11:44:27 följande:

Jag kan idag meddela att mitt hjärta ännu en gång blir krossat.

Jag sprang till toaletten imorse med ett stort leende i hopp om att stickan skulle visa lite starkare streck idag. Men det gjorde det inte, stickan visade ingenting alls..

Hur kan tre test under dagen igår visa svaga streck och idag ingenting? Det kan ju knappast ha varit spökstreck, men varför visar då ingenting idag..? Jag är så jävla förkrossad.

Men neeeeej :'(

Jag lider med dig!!!! Fy vad tråkigt.....!

Var det samma sort som igår?

Jag testade med babyplan och gravkollens tidigt. Babyplan visade svagt plus och gravkollens visade blankt.
  • XaHHa
    Långväntanefterdig skrev 2018-07-13 16:09:17 följande:

Men neeeeej :'(

Jag lider med dig!!!! Fy vad tråkigt.....!

Var det samma sort som igår?

Jag testade med babyplan och gravkollens tidigt. Babyplan visade svagt plus och gravkollens visade blankt.

Japp, samma sort som igår. Förstår verkligen inte vad som hänt :( Känns som allt i den här resan spelar oss ett spratt
  • LB2016
    XaHHa skrev 2018-07-13 14:34:38 följande:

Ja jättekonstigt :( Tog ett likadant test nyss, hållt mig i 6h. Det var toknegativt :(

Vad tråkigt! Och märkligt. Hade också så en gång på några billiga tester jag köpte. Men fick mens några dagar efter så han inte ta en bättre digital test.
  • Långväntanefterdig
    XaHHa skrev 2018-07-13 16:16:10 följande:

Japp, samma sort som igår. Förstår verkligen inte vad som hänt :( Känns som allt i den här resan spelar oss ett spratt

Beklagar verkligen :'(
  • XaHHa

OBS, ägglossningstest!

Är på bim-2 eller -3, tog ett äl test för hade inga graviditetstest kvar hemma! Detta är taget mitt på dagen, alltså inte morgonurin. Fick ju svaga streck i förra veckan på gravtest & sedan negativt igen.

Är det någon som vet varför äl-testet nästan ger fullt utslag? Har ju hört det här att positivt äl-test kan vara tecken på en graviditet. Har aldrig varit med om så här starkt strax innan bim..

Är det tecken på mens eller en graviditet? Fy fan för detta..

• Corneliass
    XaHHa skrev 2018-07-17 11:35:39 följande:

OBS, ägglossningstest!

Är på bim-2 eller -3, tog ett äl test för hade inga graviditetstest kvar hemma! Detta är taget mitt på dagen, alltså inte morgonurin. Fick ju svaga streck i förra veckan på gravtest & sedan negativt igen.

Är det någon som vet varför äl-testet nästan ger fullt utslag? Har ju hört det här att positivt äl-test kan vara tecken på en graviditet. Har aldrig varit med om så här starkt strax innan bim..

Är det tecken på mens eller en graviditet? Fy fan för detta..

Jag fick plus på ägglossningstest när jag fått plus på gravtest för att jag ville se hur det skulle se ut på äl testet :) 
    Gravid med första barnet
  • XaHHa
    Corneliass skrev 2018-07-17 11:45:15 följande:

Jag fick plus på ägglossningstest när jag fått plus på gravtest för att jag ville se hur det skulle se ut på äl testet :) 

Vilken dag var du på då? :) Har läst att det kunde tyda på mens också :( Så får väl se.. Dock har jag testat med äl test innan vid bim & har aldrig fått så här starkt!
Svar på tråden Vi som försökt med första barnet ca 1 år