BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
BIM -12. Krävdes allt i min makt för att INTE testa i morse. Minus tolv. Hade ju ändå inte visat någonting och så blir man besviken, kanske i onödan, ändå har man gjort det så många gånger. Jaja. Bara att vänta nu antar jag.
Har någon av er haft några känslor som avslöjat att ni varit gravida? Typ lyckokänslor som sköljt över er från ingenstans och sådant? Jag har haft det vid tre tillfällen de senaste 5 dagarna. Låter kanske jättelarvigt, men vad vet jag.
Vad kul! Jag fick fast smiley på dag 5 :)
Weiho, de händer något, idag fick vi blinkande smiley på digital
Ni som använt digitala äl tester, hur länge har ni väntat innan den går från blinkande till fast?
Jag fick fast gubbe på dag 13 i cykeln, och hade 3 dagar med blinkande gubbe innan jag fick en fast
Weiho, de händer något, idag fick vi blinkande smiley på digital
Ni som använt digitala äl tester, hur länge har ni väntat innan den går från blinkande till fast?
Har haft molvärk i magen sedan i söndags och i söndags hade jag strålande smärta upp i vänster äggstock/äggledare. Igår fick jag så ont i tjejmagen att jag fick sätta mig på huk i köket i en kvart och sen fick jag ha värmedyna på magen resten av kvällen. Är på ÄL+4, men tror inte det är något och jag tror jag tänker för mycket på det, och hittar symptom på det viset :/ Just nu är jag bara fundersam över om det har blivit något, hur lång tid det tar innan ägget i så fall fäster och om det kan påverkas negativt av att jag ska på VUL den 27e för att kolla om något är fel där inne. Har mycket mindre mens än vad jag normalt haft och nu i feb hade jag knappt någon blödning alls och det var mest bruna flytningar i en dag :/ så jobbigt allt detta!
Jag har de gånger jag varit gravid inte haft så mycket symtom före BIM. Lite ont i brösten och tydliga ådror på brösten. Mer symtom när jag har varit skengravid. Sedan sjukt trött och arg from v 5-6. Har plussat på BIM -3, BIM -1 och BIM -2. Har börjat testa på BIM -5.
Hur gör ni här med mat och dryck när ni försöker? Undviker ni alkohol och "förbjuden mat" även under försöken?
Jag kör på att leva som vanligt fram till ev plus. Men egentligen kanske man inte borde det?