BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Håller tummar och tår för att de är borta då! Är det en gång om året du följs upp?
Kommer inte ihåg vilken grad, men det var lätta cellförändringar och förhoppningsvis ska de läka ut av sig själv.
Kanske hinner jag få svaret innan nästa ägglossning, annars ringer jag nog och rådfrågar. Är nämligen rätt säker på att vi missa äl helt och hållet denna månaden då jag jobba natt. Vi har så sjukt svårt att få till något mys de nätterna jag jobbar.
Äl+4.
Känner inte ett dugg. Känner mig inte gravid. Borde man det om man är det?
Hur har ni andra det som passerat äl?
Ni som blivit gravida tidigare, vilka symptom brukar ni upptäcka tidigt?
Jag har haft molande värk i nedre delen magen av och till sen ägglossningen för 1,5 vecka sen (12/2) och idag nästan som mensvärk? Kan det vara något?
Det är över en vecka kvar till mensen så det borde inte vara mensvärk.. brukar få max två dagar innan.
Är sååå sugen att göra ett graviditetstest men det lär ju inte visa något ännu ändå. Haha. Men det kliar i fingrarna liksom.
Ni som blivit gravida tidigare, vilka symptom brukar ni upptäcka tidigt?
Jag har haft molande värk i nedre delen magen av och till sen ägglossningen för 1,5 vecka sen (12/2) och idag nästan som mensvärk? Kan det vara något?
Det är över en vecka kvar till mensen så det borde inte vara mensvärk.. brukar få max två dagar innan.
Är sååå sugen att göra ett graviditetstest men det lär ju inte visa något ännu ändå. Haha. Men det kliar i fingrarna liksom.
Weiho, de händer något, idag fick vi blinkande smiley på digital
Ni som använt digitala äl tester, hur länge har ni väntat innan den går från blinkande till fast?
Jag har de gånger jag varit gravid inte haft så mycket symtom före BIM. Lite ont i brösten och tydliga ådror på brösten. Mer symtom när jag har varit skengravid. Sedan sjukt trött och arg from v 5-6. Har plussat på BIM -3, BIM -1 och BIM -2. Har börjat testa på BIM -5.
Hur gör ni här med mat och dryck när ni försöker? Undviker ni alkohol och "förbjuden mat" även under försöken?
Jag kör på att leva som vanligt fram till ev plus. Men egentligen kanske man inte borde det?
Hej,
Hoppar in här, fick tant röd idag på BIM +1. : (
Nu tar vi nya tag för nionde gången....
Weiho, de händer något, idag fick vi blinkande smiley på digital
Ni som använt digitala äl tester, hur länge har ni väntat innan den går från blinkande till fast?
BIM -12. Krävdes allt i min makt för att INTE testa i morse. Minus tolv. Hade ju ändå inte visat någonting och så blir man besviken, kanske i onödan, ändå har man gjort det så många gånger. Jaja. Bara att vänta nu antar jag.
Har någon av er haft några känslor som avslöjat att ni varit gravida? Typ lyckokänslor som sköljt över er från ingenstans och sådant? Jag har haft det vid tre tillfällen de senaste 5 dagarna. Låter kanske jättelarvigt, men vad vet jag.