• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • carnations
    Meej skrev 2018-02-24 22:24:43 följande:

Gaaaah!!! Jag ser ju strecket! Wow! Så jävla mycket GRATTIS!!! Åh, vad kul!

Tack snälla du! Jag kan knappt tro det, vågar knappt glädjas åt det. Ska ta test imorgonbitti igen hehe. Håller alla timmar och tår för dig! <3
  • ericawberg

Hejsan :) jag och min man är inne på vårat 8e försök(1a med äl test) att få vårat första barn. Testade positivt för äl 18/2 , BIM 4/3. Hoppas verkligen nu!!

• bluegrass

Carmations- världens största grattis <3!!
    Så spännande! Kul med trådens första plus! Hoppas att det blir många fler!

• pepacoma

Här hoppar jag på om det är ok!?! ????

Jag har bim den 1/3.

På bim-7 upptäckte jag att mina bröst har svullnat, får knappt plats i bh:n längre och på natten mot bim-6 fick jag ett kraftigt illamående som har kommit och gått sedan dess, inte så där lätt illamående som jag kan få några dagar innan mens utan så pass starkt att det har känts som att jag ska kräkas. Dock blir det bättre om jag äter något men inte vad som helst. Annars har brösten börjat ömma på ett märkligt sätt nu på morgonen och jag tycker att vårtgårdarna har mörknat en aning men kanske bara jag som inbillar mig. ????

• Theresu
    ericawberg skrev 2018-02-24 23:13:04 följande:

Hejsan :) jag och min man är inne på vårat 8e försök(1a med äl test) att få vårat första barn. Testade positivt för äl 18/2 , BIM 4/3. Hoppas verkligen nu!!

Spännande! Samma äl och BIM datum här :) Detta är första gången jag och min sambo försöker och trstade direkt med äl test. Håller tummar och tår att det går vägen!
  • carnations

På åttonde försöket tog det sig äntligen! Kan knappt tro det är sant! Är så glad att jag haft dessa trådar att följa och alla ni är så snälla och fina mot varandra. Önskar er all lycka och hoppas att ni alla får ert efterlängtade plus snart! <3
  • Meej
    carnations skrev 2018-02-25 09:26:43 följande:

På åttonde försöket tog det sig äntligen! Kan knappt tro det är sant! Är så glad att jag haft dessa trådar att följa och alla ni är så snälla och fina mot varandra. Önskar er all lycka och hoppas att ni alla får ert efterlängtade plus snart! <3

Åh, det är du så värd!! Så himla kul!! Fira och njut av solen idag och bara ta in att DU ÄR GRAVID!! :D

Jag hoppas att jag och många andra får göra dig sällskap i en BF november-tråd snart! :)
  • Theresu
    carnations skrev 2018-02-25 09:26:43 följande:

Gu va kul! Grattis :D Hoppas vi ses i novembertråden sen!
  • carnations
    Meej skrev 2018-02-25 09:34:04 följande:

Åh, det är du så värd!! Så himla kul!! Fira och njut av solen idag och bara ta in att DU ÄR GRAVID!! :D

Jag hoppas att jag och många andra får göra dig sällskap i en BF november-tråd snart! :)

Tack så mycket! Haha ja det ska jag göra! :D
  • carnations
    Theresu skrev 2018-02-25 10:06:07 följande:

Gu va kul! Grattis :D Hoppas vi ses i novembertråden sen!

Tack snälla! Jag väntar på er i novembertråden! :)
Svar på tråden BIM MARS 2018