BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Då fick jag en blinkande gubbe på clearblue ägglossningstest idag igen, fick det för två veckor sedan men ingen ägglossning har skett (tempar så ser det) någon annan som fått det två gånger på samma cykel?
Slutade med p-piller i december och har inte fått någon ägglossning sedan dess. Börjar bli både ledsen och otålig att vi inte får till ett riktigt försök :( Vet att det kan ta tid att ägglossning kommer igång men tycker det borde ske när det visar hög fertilitet på cb ägglossningstest.
Hoppas att det blir en ägglossning och att jag får plussa med er i Mars <3
Fortsätt tempa och gå efter den och sekret först och främst, de är inte alla som kommer till max med digitala, när jag blev gravid med sonen hade jag hög i 17 dagar men ingen maximal, men gick på temp och sekret oxå och jo men visst hade jag haft äl och vi blev gravida :)
Ibland kan även kroppen försöka ägglossa 2ggr om de inte gick första gången.
Håller tummarna för dig <3
Hej tjejer,
Jag misstänker eventuell graviditet, blir i så fall vårt tredje barn.
Har ingen koll på bim eller äl, men borde vara snart 3-4 veckor efter senast jag hade mens.
Varför jag misstänker att jag är gravid är för att jag började få sjukt ömma bröst och bröstvårtor, vilket jag aldrig annars har (förutom när jag varit gravid). Så detta är väldigt oplanerat om det skulle visa sig vara rätt.
Finns det någon annan i tråden som jag väldigt tidiga symptom som skulle kunna tyda på eventuell graviditet? ????
Apropå leta symtom fick jag en chock nu på kvällen. Var på toa och när jag torkade mig fick jag som en hel loska i handen. såg ut nästan precis som när en HAR slemhosta ni vet (sorry för details) men mjukare liksom. Luktade inget. Genomskinligt med gulvit ton. ÄL+6 idag.
Fan min natural cycles hittar inte min äl då jag varit sjuk å haft lite svajig å ovanligt hög temp innan förmodad äl. Har dock pms ömma bröst som jag brukar efter äl. Hoppas jag haft äl även om tempen inte är så hög som den brukar än efteråt. Men är ju högre än den brukar vara innan äl iaf. Någon mer som tempar?
Fan min natural cycles hittar inte min äl då jag varit sjuk å haft lite svajig å ovanligt hög temp innan förmodad äl. Har dock pms ömma bröst som jag brukar efter äl. Hoppas jag haft äl även om tempen inte är så hög som den brukar än efteråt. Men är ju högre än den brukar vara innan äl iaf. Någon mer som tempar?
Hej alla!
Vårt första försök med ägglossningstest! Har försökt utan sen hösten 2017. Ägglossning beräknad 27/2 och BIM den 13/3.
Till er som skriver att ni inte känner er gravida när ni närmar er BIM. Min förra graviditet hade jag inga symtom alls. Ingenting, inte ens molvärk. Så ge inte upp hoppet bara för det inte känns som ni är gravida. Sen kan det även skilja sig mellan olika graviditeter så även om er förra graviditet gav massor med symtom så behöver inte denna göra det.
Håller tummarna för oss alla! :)
Apropå leta symtom fick jag en chock nu på kvällen. Var på toa och när jag torkade mig fick jag som en hel loska i handen. såg ut nästan precis som när en HAR slemhosta ni vet (sorry för details) men mjukare liksom. Luktade inget. Genomskinligt med gulvit ton. ÄL+6 idag.