• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • sycamore

Hoppar in här, om beräkningarna stämmer så har jag bil 22/3. Fick mens idag, två dagar sen. Tänker testa varje dag från mensen slut med ÄL-stickor denna månad eftersom mensen blev sen

• Litenoliv92

Hej alla! Jag kommer precis från BIM februari-tråden då graviditeten slutade i missfall för andra gången :( nu håller jag tummarna att det lilla embryot vill stanna kvar länge! Beräknad ÄL är 8/3 och BIM är den 21/3 <3

• längtan18

Igår kom äntligen mensen så vi kan börja se fram emot att göra ett försök denna månad :) äl borde bli någon gång mellan 8-11/3 och sen bim 24/3. Har precis börjat tempa så är nyfiken på att se hur det går att hitta äl :)

• Lindsey77
    PowerL skrev 2018-02-23 21:56:42 följande:

Har varit en självplågare idag :( Fick hem 4 st testa tidigt idag. KUNDE INTE hålla mig. Det står att dom kan upptäcka graviditet från äl+7. Jag är på äl+6 idag. Det var helt tokblankt. Jättenegativt. Känns som hoppet dog :( Varför gör man så här? Vet ju innerst inne att det är för tidigt :(

Samma här. Testade på ÄL +8 idag. Så negativt det bara kan bli. Ska nu försöka hålla mig ända till måndag (ÄL +10). Har tre testa tidigt test kvar... sen har jag beställt hem Testlagrets billiga stickor som jag kan missbruka resten av veckan fram till BIM...
  • Emhy89
    PowerL skrev 2018-02-23 21:56:42 följande:

Har varit en självplågare idag :( Fick hem 4 st testa tidigt idag. KUNDE INTE hålla mig. Det står att dom kan upptäcka graviditet från äl+7. Jag är på äl+6 idag. Det var helt tokblankt. Jättenegativt. Känns som hoppet dog :( Varför gör man så här? Vet ju innerst inne att det är för tidigt :(

Alltså =( Förstår precis. Jag testade på BIM -11 med eftermiddagsurin med ett vanligt gravtest igår. Liksom inte en chans att det skulle kunna synas något men blir ändå  tokbesviken. 

Idag ska jag ut i solen med barnen och rasta dom ordentligt. Försöka skingra tankarna och tanka lite D-vitamin, och försöööka att låta bli att testa till den 3/3.
  • Emhy89
    Joset skrev 2018-02-23 22:36:05 följande:

Hej tjejer,

Jag misstänker eventuell graviditet, blir i så fall vårt tredje barn.

Har ingen koll på bim eller äl, men borde vara snart 3-4 veckor efter senast jag hade mens.

Varför jag misstänker att jag är gravid är för att jag började få sjukt ömma bröst och bröstvårtor, vilket jag aldrig annars har (förutom när jag varit gravid). Så detta är väldigt oplanerat om det skulle visa sig vara rätt.

Om det är så många veckor sedan mens borde du kunna testa med ett tidigt-test i alla fall =D Testa!
  • Jeex

Välkomna alla nya :) Lägger BIM-listan här till er som vill kopiera och fylla i. Och till alla er gamla, jag hoppas jag tog den senaste listan, annars får ni gärna fylla i er igen :)

BIM-LISTA

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder

2/3 carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun, Jeex

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss, Joannaq, PowerL

4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018

5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25

6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92

7/3 Meej, TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina

8/3 LillaMy08

10/3 Långväntanefterdig

12/3 Lillefiddelin, joannac

13/3- maria1992

17/3 - YaseminL, Anonym1891

18/3 Elsaida

20/3 LifeofBullshit

------------------------------------------

PLUS-LISTA

• Jeex
    Baraentilligen skrev 2018-01-28 07:58:06 följande:

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

Om du fortfarande är kvar här inne, kan inte du uppdatera ditt inlägg med den senaste BIM-listan så det blir lättare för alla nya att fylla i sig :)
  • Baraentilligen
    Jeex skrev 2018-02-24 09:46:39 följande:

Om du fortfarande är kvar här inne, kan inte du uppdatera ditt inlägg med den senaste BIM-listan så det blir lättare för alla nya att fylla i sig :)

Kan inte göra det via telefonen och har inte tillgång till dator i helgen, men gör det när jag kan :)
Svar på tråden BIM MARS 2018