BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hoppar in här, om beräkningarna stämmer så har jag bil 22/3. Fick mens idag, två dagar sen. Tänker testa varje dag från mensen slut med ÄL-stickor denna månad eftersom mensen blev sen
Hej alla! Jag kommer precis från BIM februari-tråden då graviditeten slutade i missfall för andra gången :( nu håller jag tummarna att det lilla embryot vill stanna kvar länge! Beräknad ÄL är 8/3 och BIM är den 21/3 <3
Igår kom äntligen mensen så vi kan börja se fram emot att göra ett försök denna månad :) äl borde bli någon gång mellan 8-11/3 och sen bim 24/3. Har precis börjat tempa så är nyfiken på att se hur det går att hitta äl :)
Har varit en självplågare idag :( Fick hem 4 st testa tidigt idag. KUNDE INTE hålla mig. Det står att dom kan upptäcka graviditet från äl+7. Jag är på äl+6 idag. Det var helt tokblankt. Jättenegativt. Känns som hoppet dog :( Varför gör man så här? Vet ju innerst inne att det är för tidigt :(
Har varit en självplågare idag :( Fick hem 4 st testa tidigt idag. KUNDE INTE hålla mig. Det står att dom kan upptäcka graviditet från äl+7. Jag är på äl+6 idag. Det var helt tokblankt. Jättenegativt. Känns som hoppet dog :( Varför gör man så här? Vet ju innerst inne att det är för tidigt :(
Hej tjejer,
Jag misstänker eventuell graviditet, blir i så fall vårt tredje barn.
Har ingen koll på bim eller äl, men borde vara snart 3-4 veckor efter senast jag hade mens.
Varför jag misstänker att jag är gravid är för att jag började få sjukt ömma bröst och bröstvårtor, vilket jag aldrig annars har (förutom när jag varit gravid). Så detta är väldigt oplanerat om det skulle visa sig vara rätt.
Välkomna alla nya :) Lägger BIM-listan här till er som vill kopiera och fylla i. Och till alla er gamla, jag hoppas jag tog den senaste listan, annars får ni gärna fylla i er igen :)
BIM-LISTA
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder
2/3 carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun, Jeex
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss, Joannaq, PowerL
4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018
5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92
7/3 Meej, TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina
8/3 LillaMy08
10/3 Långväntanefterdig
12/3 Lillefiddelin, joannac
13/3- maria1992
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
------------------------------------------
PLUS-LISTA
Hej!
Om du fortfarande är kvar här inne, kan inte du uppdatera ditt inlägg med den senaste BIM-listan så det blir lättare för alla nya att fylla i sig :)