BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Regnkappa: tycker mig också se ett väldigt svagt sträck! Håller tummarna att det blir starkare!
Dagens rapport. BIM -9.
Molvärk i magen och ilande i ländrygg.
Illamående och hjärtklappning
Gråter till Taylor Swift-låtar.
Känns som om det vore lite för mycket och lite för tidigt för att vara tecken på grav, så bör vara PMS. Vad tror ni?
På åttonde försöket tog det sig äntligen! Kan knappt tro det är sant! Är så glad att jag haft dessa trådar att följa och alla ni är så snälla och fina mot varandra. Önskar er all lycka och hoppas att ni alla får ert efterlängtade plus snart! <3
Tror ägglossningsblödning Troligtvis kommer du få en ordentlig ägglossning denna gång. Kan mycket väl vara två ägg
Tack snälla ni för era grattis! Önskar och håller tummarna för att ni också får era plus snart! <3
Tack hörrni! Ska ta predictor early imorgon tänkte jag, detta var inte ett testa tidigt.
Kom sen ihåg att jag tog ju den där jävla ovitrelle-sprutan för 10 dagar sen. Den ger ju falskt plus. Fan också
Hjälp!
Jag tog ett RFSU testa tidigt test (BIM-5 eller -6 tror jag, jag vet, det var lite väl tidigt kanske? BIM är 1/3).
Då fick jag resultatet enligt bilden. Ett tag trodde jag att det var ett streck (lycklig men skeptisk till att det verkligen var ett +). Så jag väntade till imorse och gjorde ett likadant test igen då, men då var det negativt.
Kan det ha varit felaktig manövrering av det första testet...? :(
Ser det ut som ett spökstreck eller är det ett plus?
Åh jag behöver hjälp...har inte passerat BIM än men blev lite nedslagen av det negativa testet imorse. Berätta gärna vad ni tror.
ÄL+7/BIM-6 (tror jag)
Har så ont i brösten och det känns som att de ska explodera, vill inte att min sambo rör dem, råkar han nudda dem gör det ont. Har molvärk till och från, samt att jag haft huvudvärk sen i torsdags över/bakom högra ögat. Är även tröttare än vanligt och känner mig så svullen i magen. Försöker tänka att det inte är något för jag vill inte bli besviken , men man letar ju symptom som bara den. Vet inte hur jag ska tolka alla symptom.