BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hur tänker ni andra kring symptom och så?
ÄL+7/BIM-6 (tror jag)
Har så ont i brösten och det känns som att de ska explodera, vill inte att min sambo rör dem, råkar han nudda dem gör det ont. Har molvärk till och från, samt att jag haft huvudvärk sen i torsdags över/bakom högra ögat. Är även tröttare än vanligt och känner mig så svullen i magen. Försöker tänka att det inte är något för jag vill inte bli besviken , men man letar ju symptom som bara den. Vet inte hur jag ska tolka alla symptom.
Bebislängtan25: oj den här undran. Är på Äl +5 idag och jag går och letar efter symptom! Kände nu på eftermiddagen stick kring livmodern och i ländryggen. Känner även ett tryck vid livmodern. Samt lite smått ömma bröst
Det känns jätte mycket för tidigt. Men när jag läst om andra som haft symptom vid 5 efter Äl så börjar man ju undra...
Åh jag blir galen av detta
Jag tänkte jag skulle testa typ på Äl +10 eller +12 för det borde väl vara en bra tid att testa, eller kan jag testa tidigare?
Lindsey77: vad spännande, låt oss veta hur det gick! Själv är jag bara på Äl +5... det känns som en evighet innan jag kan testa...
Bebislängtan25: oj den här undran. Är på Äl +5 idag och jag går och letar efter symptom! Kände nu på eftermiddagen stick kring livmodern och i ländryggen. Känner även ett tryck vid livmodern. Samt lite smått ömma bröst
Det känns jätte mycket för tidigt. Men när jag läst om andra som haft symptom vid 5 efter Äl så börjar man ju undra...
Åh jag blir galen av detta
Jag tänkte jag skulle testa typ på Äl +10 eller +12 för det borde väl vara en bra tid att testa, eller kan jag testa tidigare?
Dagens rapport. BIM -9.Molvärk i magen och ilande i ländrygg.Illamående och hjärtklappningGråter till Taylor Swift-låtar. Känns som om det vore lite för mycket och lite för tidigt för att vara tecken på grav, så bör vara PMS. Vad tror ni?
Bebislängtan25: ja usch ja vad jag är less på att vänta. Men det blir nog att ta test mellan fredag och söndag nästa vecka. Känns typ som ett år tills dess. Och annars brukar en vecka bara rusa förbi!
Om mina ömma bröstvårtor håller i sig så kommer jag nog att köpa hem ett lite känsligare test och testa snart. Är på bim-3/4 nu, men brukar småblöda någon dag innan. Brukar inte ha ömma bröstvårtor så här många dagar efter äl förutom när jag varit gravid så, gissa om någon fått upp hoppet här... äl+8/9.
Baraentilligen: Håller tummarna för att det går vägen för dig! Längtar tills jag också är i Äl +8 eller +10 bara för att se om något ändrats från idag. Eller om något hållt i sig eller blivit tydligare.
Hoppas hoppas hoppas!
Det verkar som om varenda människa får ömma bröst vid graviditet. Jag har fyra barn. Provat att känna och knåda på brösten men aldrig varit med om att de varit ömma. Känns precis som vanligt. Konstigt? :)