bluegrass skrev 2018-03-16 19:11:23 följande:
Håller tummarna för att det finns en liten kvar där! Jag hade MF samtidigt som du i v 4+4. Tog nytt digitalt test som visade neg redan samma dag som jag började blöda (!). Testlagret visade pos men svagare dagen efter, men två dagar efter helt neg. Tycker att det låter förhoppningsfullt att du fortfarande testar pos! Mina symtom försvann helt samma dag som mitt MF också.
Förstår att det känns bäst att ställa in sig på att det var ett komplett missfall, men jag är inte övertygad och håller tummarna för dig <3!
Tusen tack snälla du för dina ord <3 ni är så omtänksamma här inne o stödet är obeskrivligt fint att få även om man har bra stöd från sambon annars så är det skönt o prata med dem som faktiskt varit med om samma.
Beklagar ditt missfall, jag hoppas verkligen du får ditt plus snart! Var det ditt första missfall också?
Det som gör mig mest fundersam är ju att mina vårtgårdar har börjat ömma och molvärken kommer till ofrån, ni vet som den där berömda växtvärken. Men i min värld är det kört, och tycker väl det är ganska skönt att jag känner så så slipper jag bli ledsen på nytt (även fast jag lär bli det ändå men inte lika mkt) så blir det inte lika tungt. Jag håller tummarna dock men åh vad det är svårt att tänka på annat just nu :(