jennyek93 skrev 2018-03-20 10:13:58 följande:
Hej allihopa! Testat med clearblue advance ägglossningstest denna cykeln och igår fick jag äntligen ?fast smiley? efter att testen visat ?blinkande smiley? i 8 dagar innan... Nå väl, var lite skeptisk när jag fick fast smiley på det digitala så jag plockade fram de vanliga stickorna och provade, som blev totalt negativa?! Hur kan det komma sig? Blir så trött så detta...Testat med sticka nu på förmiddagen men det är fortfarande negativt
Strunta i stickorna, lita på Clearblue. :) Jag har tagit hundratals negativa stickor. Har aldrig fått positivt faktiskt, bara sett stegring. Trodde aldrig Clearblue skulle funka heller. Provade för första gången förra månaden. Trodde knappt mina ögon när det blev fast gubbe. Jag har fyra barn, samt två missfall. Så ÄL har jag ju uppenbarligen. :)
Ska köra med stickor också för att få ett hum när jag ska börja med digitala. Vill ej slösa för många i onödan... är på dag 16 idag, har aldrig fått ÄL före dag 20 tror jag.
Jag var också skeptisk. Men stämde jättebra förra månaden, fast smiley dag 20, positivt gravtest dag 33. Allt flöt på bra, tills jag började blöda 6 dagar senare... nya tag denna månaden!