• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Lebbmusen
    Lindsey77 skrev 2018-04-04 15:44:25 följande:

Är det bara jag som tycker det är dåligt med plus i tråden? :) Var är alla??

Haha det är den 4e april i apriltråden. Och redan 3-4 plus väl?
  • Lebbmusen

Någon med erfarenhet av dessa?

Fick av en väninna som köpa på Tradera. De är väldigt smala men ska kunna mäta redan vid 10 mIU/ml stod det. Vanliga mäter vid 25 vadå jag förstår.

Hittar liksom inget om dom.

• Hejhopp69

Jag är på BIM+1 idag ingen mens eller värk ännu men vågar inte testa mig hade negativt BIM-1 :(
  • Lindsey77
    Lebbmusen skrev 2018-04-04 15:53:16 följande:

Haha det är den 4e april i apriltråden. Och redan 3-4 plus väl?

Jag tycker plussen börja hagla redan före första veckan i månadstrådar. :) Tycker bara det varit lugnare i denna grupp, har ju tyvärr varit med i ett par stycken...
  • Jagvetdåinte
    Lindsey77 skrev 2018-04-04 15:43:04 följande:

Nej, ingen blödning här...

Då känns det ju väldigt positivt för dig? :) för mig är det ju både blödning å tempdipp som gör mig tveksam!
  • 91sarah

Lite suddigt men visst är det på g för ägglossning?! Enligt alla appar ska jag ha mens på måndag så testade bara för ?skojs skull?..

• Lariz
    Aducia skrev 2018-04-04 07:43:24 följande:

Försöker igen då jag inte fick något svar :(

Är det någon mer här som har oregelbunden cykel och inte riktigt vet när den ska komma? Hur gör ni? Kör ni äl test eller tar ni det som det kommer?

Jag har oregelbunden cykel, varierar allt mellan 30 och 60 dagar, har använt mig av äl test och har fungerat bra för mig, har sätt tydlig stegring på testen!
  • Systeryster33
    maria1992 skrev 2018-04-04 14:28:09 följande:

Ja, jag har samma problem.. Ska ha drinkparty hemma på lördag så hade varit bra att få svar innan. Tänker jag testar igen fredag! 

Fredag it is :) det är då det ska hända?!
  • Systeryster33

Håller med dig... brukar ju plussas till höger och vänster i trådarna här känns det som!
Svar på tråden BIM april 2018