Jagvetdåinte skrev 2018-04-05 06:30:54 följande:
Jag ser helt klart ett streck!! Hoppas det är ett plus! Jag har alltid tidigare tänkt att ett plus alltid är ett plus men nu har jag förstått att med de billiga testen är inte så fallet :S Fick själv plus på stickan innan bim men tempen sjönk å mensen kom. Besvikelse såklart! Ksn iof ha varit ett missfall men jag har haft mindre mensvärk än normalt, bara lite molande. Om jag var dig hade jag sett det som negativt å testa med ett vanligt från apoteket på bim dagen istället. Ursäkta om jag är tråkig men vill bara spara dig den uppgivna känslan jag har nu :p Är säkert positivt! Litar bara inte på de där testen längre!
Tack för du skrev!
Detta är inget "billigt" test utan det är från rfsu, fast det kanske är billigt haha? Tror de kosta drygt 50-60 kr för ett test.. Hmm..
Jag har tidigare använt clearblue och fått spök så sjukt nojig att använda deras...
Får testa om några dagar igen- jag har faktiskt inga förhoppningar längre då man som du säger bara blir besviken..
Pratade med min svägerska som jobbar på gyn och hon sa att ett plus är alltid ett plus oavsett, då kan de varit ett tidigt missfall... Så jag vet inte? :/ kram