norrland91 skrev 2018-04-05 10:48:53 följande:
Vad spännande med vul!! För mig kändes det som en gyn undersökning. Fick se fostret på en skräm. Det är väl lite osäkert vilken vecka du är i? Men vad jag förstår börjar hjärtat slå kring vecka 6-7. Åh hoppas du får eller kan köpa bild! :) har du berättat för närstående?
Ja ska bli spännande, och lättande att få svar på tal.
Okej :D ja, just nu räknar vi och bm från min senaste mens, vilket isf säger att jag är i vecka 9 nu (8+1). Men är det så att det faktiskt var missfall där vid bim, och jag blivit gravid på nytt vilket jag inte tror, så är jag ganska nyligen gravid. Men vi utgår från att jag är i vecka 9.
Dem som vet är min familj, syskon samt föräldrar, och sambons syskon/föräldrar. Resterande får veta efter RUL har vi bestämt denna gången.
norrland91 skrev 2018-04-05 10:51:15 följande:
Låter otroligt att det skulle vara så. Inte hört någon som skulle plussa och att det sen visa sig att det bara var "mens" hormoner? Står ju på testen 99% säkerhet och att det aldrig kan visa fel om det är ett plus, då är det plus. Skumt ! Ingen som känner en barnmorska som kan höra om dethär?
Ja det låter helt wierd, jag ska höra med min bm nästa besök, hade en annan bm denna gång då den jag ska ha är sjuk.