• ansano91

Bim Maj 2018

Jag såg ingen tråd för bim i maj så jag tänkte att jag startar en! Detta är mitt första inlägg här på familjeliv då jag bara har varit inne här och läst tidigare. Jag och min fästman har varit tillsammans i 12 år. Nu är jag 27 och han 26 och vi har precis börjat försöka med första barnet. I januari och februari blev det inget så nu inväntar vi äl i april av två anledningar, min sambo är född i december och har aldrig gillat det och jag själv håller på att ställa in mediciner anpassat för graviditet då jag precis har blivit diagnostiserad med en reumatisk sjukdom. Berätta gärna lite om er själva och häng på i den här tråden!

• Svar på tråden Bim Maj 2018
  • Linneisen
    Sararebecca skrev 2018-05-04 12:36:56 följande:

Grattis till alla som plussat! Woho!

Jag tror att jag fick svagt positivt imorses jag med. (Svårare att se på bild än irl) Ska testa ett digitalt imorgon. Vad tror ni?

Det ser positivt ut!
  • lo
    storformatare skrev 2018-05-03 12:53:19 följande:

Tack, så kul!! Vi körde faktiskt varje dag i 1,5 vecka, både dagar innan och dagar efter fertil period. Sen kanske det är lite att ta i, vi har knappt tittat åt varandras håll sen dess xD

Skämt åsido. Har hört att varannan dag räcker gott och väl :)

Undrar dock om det är fler än jag som käkat gravid-vitaminer innan och under tiden jag försökt bli gravid? Ser ingen som skriver om det :)

Jag äter gravid tabletter från apoteket och folsyra. Så tar varannan dag gravid tabletten och varannan bara folsyra
  • Missdalvik

Jag är på äl+8 idag och har senaste 4-5 dagarna haft ?mensvärk? men sen i förrgår mår jag även så illa men kan inte kräkas. Är det ens möjligt att få illamående redan om man är gravid? Har inte testat än eftersom det är en vecka kvar till bim.. blir galen på detta illamående :(

• Elsaida

Någon mer än jag som känner sig helt deppig?

Känns som att allt är över denna omgång bara för att testet var negativt i dag på äl+9.

De är gott om tid kvar men ändå.så förstörde de min dag helt.

Så segt detta, trodde lixom verkligen på.denna månaden då allt kännts så annorlunda, både temp och symptom.

Ändå så känner jag mig som när mensen kommer varje månad, helt less

• lo
    Elsaida skrev 2018-05-04 14:50:50 följande:

Känns som att allt är över denna omgång bara för att testet var negativt i dag på äl+9.

Så segt detta, trodde lixom verkligen på.denna månaden då allt kännts så annorlunda, både temp och symptom.

Jag har med äl + 9 idag men har över en vecka till bim så tror de fortfarande finns goda chanser! Testade i morse och de var negativt testade igår med men inget alls. Spegelblank där man vill ha de lilla strecket. När har du bim? Tänkte jag ska inte testa förens nästa vecka nu får se om jag lyckad hålla mig till bim man är ju så nyfiken :)
  • lo

Jag har med äl + 9 idag men har över en vecka till bim så tror de fortfarande finns goda chanser! Testade i morse och de var negativt testade igår med men inget alls. Spegelblank där man vill ha de lilla strecket. När har du bim? Tänkte jag ska inte testa förens nästa vecka nu får se om jag lyckad hålla mig till bim man är ju så nyfiken :)
  • lo

• Linneisen

Äl+5. Lite mensvärk och lite ont i brösten. Antagligen som jag alltid har innan mens. Lång väntan...

• Lilly2015

Står och ska korka upp fredagsvinet och är helt inställd på mens idag eller i helgen. Tog ett test bara för att säkra upp innan vinet. Ser blankt ut väl?

• SL185
    Lilly2015 skrev 2018-05-04 17:27:07 följande:

Står och ska korka upp fredagsvinet och är helt inställd på mens idag eller i helgen. Tog ett test bara för att säkra upp innan vinet. Ser blankt ut väl?

Jag ser ingenting tyvärr..
Svar på tråden Bim Maj 2018