• Anonym (fundersam)

Borde jag fixa ett varsitt påskägg även till bonusbarnen?

Vi fick ändra våra påskfirande helt detta år och vi skulle egentligen haft bonusbarnen men nu kommer dom i slutet av veckan. 
    Bör jag fixa påskägg till bonusbarnen till dom kommer hit igen nu när bara våra små får och dom egentligen skulle varit här från början?

• Svar på tråden Borde jag fixa ett varsitt påskägg även till bonusbarnen?
  • SysterY

Om de kommer på påskdagarna så självklart.

• Anonym (Maria)
    Anonym (fundersam) skrev 2018-03-30 21:44:57 följande:

Vi fick ändra våra påskfirande helt detta år och vi skulle egentligen haft bonusbarnen men nu kommer dom i slutet av veckan. 
    Bör jag fixa påskägg till bonusbarnen till dom kommer hit igen nu när bara våra små får och dom egentligen skulle varit här från början?

Varför skulle du inte göra det? 
  • Anonym (Sanna)

Hur många bonusbarn har du?Tänkte om nån har flera stycken och man inte har råd att köpa till alla.Men hoppas barnets föräldrar kan köpa till sina barn allafall .

• SysterY

Funkar att köpa ett stort ägg gemensamt till alla barnen.

• Anonym (Hansson)

Jag förstår inte dessa ideliga frågor om bonusbarn. Det är väl inget att fundera över? Bara att göra som man skulle gjort med sina biologiska barn?

• legomum

Även om du inte vill köpa påskägg till bonusbarnen så vill väl bioföräldern göra det till sitt barn, eller?

Det är väl klart att man ger till alla barn om man ger kan jag tycka.

• Anonym (texas)
    Anonym (Hansson) skrev 2018-03-30 22:00:34 följande:

Jag förstår inte dessa ideliga frågor om bonusbarn. Det är väl inget att fundera över? Bara att göra som man skulle gjort med sina biologiska barn?

Nej, så enkelt är det inte. Du säger det som om det vore en gyllene regel, men nej. Hur gör du tex om du inte har några biologiska barn?
  • Anonym (X)

Hur tänker bioföräldern du lever med?

Svar på tråden Borde jag fixa ett varsitt påskägg även till bonusbarnen?