• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • AnonymAB
    Daphodil skrev 2018-06-18 07:32:13 följande:

Okej dagens test är något starkare vill jag tro! Det är positivt (fast bilden här blir väl urvattnad som vanligt ) men av någon anledning kan jag inte tro på det förrän jag får ett SUPERSTARKT streck.

Jag ser inget annat än positivt <3 Grattis
  • Zandylina
    Daphodil skrev 2018-06-18 07:33:25 följande:

Vad trist. Har du testat med stickor också?

Nej ej provat med stickor har inga hemma hade bara ett digitalt clearblue som visa ej gravid trodde dem var rätt säkra menar du att dem kan he falskt svar?
  • Daphodil
    AnonymAB skrev 2018-06-18 07:35:17 följande:

Vad är det för fel på min kropp.. Antingen får mensen sätta fart så vi kan göra nytt försök eller så behöver den inte komma över huvud taget..:,(

Har alla symptom. å mår illa som mest när jag rör på mig å efter jag ätit.

förra månaden var min mens 6 dagar sen.. kan det blivit att vi missat ägglossninhen pga det?

Hur blir det isåfall nästa månad om det visar sig vara negativt. eftersom mensen är 3dagar sen?

Vad jobbigt Kan du vara en sen plussare?

Om mensen kommer sent och du är osäker på cykeln kanske du ska köra med ägglossningstest? Jag hoppas att den inte gör det alls dock Håll ut!
    AnonymAB skrev 2018-06-18 07:35:17 följande:

Vad är det för fel på min kropp.. Antingen får mensen sätta fart så vi kan göra nytt försök eller så behöver den inte komma över huvud taget..:,(

Har alla symptom. å mår illa som mest när jag rör på mig å efter jag ätit.

förra månaden var min mens 6 dagar sen.. kan det blivit att vi missat ägglossninhen pga det?

Hur blir det isåfall nästa månad om det visar sig vara negativt. eftersom mensen är 3dagar sen?

Åh vad jobbigt Kan du vara en sen plussare?

Om mensen kommer och du är osäker på cykeln kanske du kan prova ägglossningstest? Jag hoppas att den inte kommer alls dock! Håll ut!
  • Norrskens

Okej dagens test är något starkare vill jag tro! Det är positivt (fast bilden här blir väl urvattnad som vanligt ) men av någon anledning kan jag inte tro på det förrän jag får ett SUPERSTARKT streck.

Jag ser, BIM var väl imorgon :). Stort grattis!
  • SL185
    Daphodil skrev 2018-06-18 06:25:02 följande:

Jo, lergigan gav hyfsad effekt men det var skönt att få komma in senare två veckor och slippa det värsta illamåendet.

God morgon alla förresten. Firar första semesterdagen med att bli väckt av "maaammaaa! Mammaaa!" kl 05. Nu är det fullt ös! Jag ska testa om nån timme tänkte jag, hoppas på starkt streck!

Hahahaha vilken härlig morgon :) yeeey hoppas testet visar det vi vill se!!
  • SL185

Jo men det ser positivt ut!!
  • Daphodil
    clarabjorklund skrev 2018-06-18 07:35:21 följande:

ÄL+5 och har sedan igår molvärk. Testoman som man är så har jag testat med mina ÄL-test och ser en tydlig stegring igen, vet att det inte behöva betyda någonting men ändå! Hoppas så att det växer ett litet pyre där inne!

Tidigaste laget, men molvärk är alltid bra Hoppas det är nåt på g!

Tack för titten på mitt test, även om jag inte fattar att du ser nåt på det Ser ut som en fattig spökskugga här, men är lite tydligare i verkligheten. Jag är dock livrädd för missfall eller x så jag vågar inte ta ut något än

Jag är på BIM -1, ingen aning om när äl var, men troligast runt 6 juni. Vi var sjuka den veckan och fick bara till ett enda ligg, och det var då
  • SL185

Idag testade jag digitalt (plussade förra tisdagen med vanlig testa tidigt) o det stod 2-3v!! Så nu vågar jag tro på detta lite mer :)

Kämpa på ni som inte plussat ännu, det kommer att komma, ha tålamod även fast tålamodet är vår värsta fiende när det gäller bebislängtan <3 vi kvinnor är så starka!

• Daphodil
    clarabjorklund skrev 2018-06-18 07:35:21 följande:

ÄL+5 och har sedan igår molvärk. Testoman som man är så har jag testat med mina ÄL-test och ser en tydlig stegring igen, vet att det inte behöva betyda någonting men ändå! Hoppas så att det växer ett litet pyre där inne!

Tidigaste laget, men molvärk är alltid bra Hoppas det är nåt på g!

Tack för titten på mitt test, även om jag inte fattar att du ser nåt på det Ser ut som en fattig spökskugga här, men är lite tydligare i verkligheten. Jag är dock livrädd för missfall eller x så jag vågar inte ta ut något än

Jag är på BIM -1, ingen aning om när äl var, men troligast runt 6 juni. Vi var sjuka den veckan och fick bara till ett enda ligg, och det var då
    SL185 skrev 2018-06-18 08:05:35 följande:

Idag testade jag digitalt (plussade förra tisdagen med vanlig testa tidigt) o det stod 2-3v!! Så nu vågar jag tro på detta lite mer :)

Kämpa på ni som inte plussat ännu, det kommer att komma, ha tålamod även fast tålamodet är vår värsta fiende när det gäller bebislängtan <3 vi kvinnor är så starka!

GRATTIS! Hur mår du?
  • lyckligast80

Hej hej,

Nu är det 3 dagar över BIM, ingen tant röd i sikte. Men efter 1 års kämpande och stark längtan så känns det som kroppen bara spelar mig ett spratt... vågar inte tro annat. Har inte testat än, vågar inte. Har inga symtom förutom att jag är väldigt varm hela tiden och nåt lite stick då å då i nedre magen, ingen Molvärk. Men självklart ska jag testa iaf på onsdag om inget hänt. : )

Behövde skriva av mig lite, är så nervös!

Svar på tråden BIM juni 2018