• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Daphodil
    Thorax skrev 2018-06-18 06:12:01 följande:

Fy vad jobbigt. Du fick inget för det att hjälpa?

Jag kräktes en hel del när de var som värst men fick tabletter.Haha det har ju sina fördelar när de är så. Jag dricker inte alls så skönt slippa låtsas. Även om många tjatar så vet de att de blir nej.Förstår hur du tänker. Man måste hitta sätt att orka men ändå inte sluta hoppas liksom. Snart så dyker det där guldägget upp som kämpar sig igenom :)

Så tidigt lever de ju också fortfarande på sin egen gulsäck så är ju inte så farligt men liten mängd alkohol heller.

Jag vet inte vad vi ska göra, brukar ta det lite spontant men oftast blir det släkten på ett eller annat sätt.

Emellanåt är det bara vi som gör lite gott, ser nån film och bara myser.

Jo, lergigan gav hyfsad effekt men det var skönt att få komma in senare två veckor och slippa det värsta illamåendet.

God morgon alla förresten. Firar första semesterdagen med att bli väckt av "maaammaaa! Mammaaa!" kl 05. Nu är det fullt ös! Jag ska testa om nån timme tänkte jag, hoppas på starkt streck!
  • AnonymAB
    Daphodil skrev 2018-06-18 05:40:50 följande:

När ska du testa igen?

Testa i morse igen och det visade negativt IGEN :,(
  • Jagerika

Idag är jag på BIM+1, ingen mensvärk men det högg till i högra äggstocken förut som det kan göra innan ÄL? Haha blev rätt förvånad! Tagit några test i veckan och jag har anat streck på två av dom men det är så svagt att jag anser att det är negativt! Ena testet var helt blankt! Tog inget i morse men tänkte ta i morgon bitti om mensen inte kommer idag :)

• Daphodil
    AnonymAB skrev 2018-06-18 07:23:34 följande:

Testa i morse igen och det visade negativt IGEN :,(

Styrkekramar
  • Zandylina

Tempen fortsätter vara hög å stigit igen 2 dar efter en tempdipp , kraftiga ilningar/hugg/stramningar samt stickande börstvårtor, men även fast temp hög å stiger samt BIM idag visade digitala ?Ej gravid? så blev nog inget så bara att vänta på mensen misstänker jag.

• Daphodil

Okej dagens test är något starkare vill jag tro! Det är positivt (fast bilden här blir väl urvattnad som vanligt ) men av någon anledning kan jag inte tro på det förrän jag får ett SUPERSTARKT streck.

• Daphodil
    Zandylina skrev 2018-06-18 07:31:03 följande:

Tempen fortsätter vara hög å stigit igen 2 dar efter en tempdipp , kraftiga ilningar/hugg/stramningar samt stickande börstvårtor, men även fast temp hög å stiger samt BIM idag visade digitala ?Ej gravid? så blev nog inget så bara att vänta på mensen misstänker jag.

Vad trist. Har du testat med stickor också?
  • AnonymAB
    Daphodil skrev 2018-06-18 07:30:04 följande:

Styrkekramar

Vad är det för fel på min kropp.. Antingen får mensen sätta fart så vi kan göra nytt försök eller så behöver den inte komma över huvud taget..:,(

Har alla symptom. å mår illa som mest när jag rör på mig å efter jag ätit.

förra månaden var min mens 6 dagar sen.. kan det blivit att vi missat ägglossninhen pga det?

Hur blir det isåfall nästa månad om det visar sig vara negativt. eftersom mensen är 3dagar sen?
  • clarabjorklund

ÄL+5 och har sedan igår molvärk. Testoman som man är så har jag testat med mina ÄL-test och ser en tydlig stegring igen, vet att det inte behöva betyda någonting men ändå! Hoppas så att det växer ett litet pyre där inne!

• clarabjorklund
    Daphodil skrev 2018-06-18 07:32:13 följande:

Okej dagens test är något starkare vill jag tro! Det är positivt (fast bilden här blir väl urvattnad som vanligt ) men av någon anledning kan jag inte tro på det förrän jag får ett SUPERSTARKT streck.

Visst är det positivt! Grattis! Hur långt från ÄL är du? Kramisar!
Svar på tråden BIM juni 2018