• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Ejjami

Åh jisses nu går jag är i väntans tider. Äl +4 är en sån tråkig period. Symptomen kommer ju inte fören tidigast när ägget fäster. Och det kan ju dröja! Nå ja! Glad nationaldag allesammans!

• joannaq
    Sommar15 skrev 2018-06-06 08:29:29 följande:

Usch stackars dig! Har varit med om nästan samma sak för fyra år sen, vidrigt! Har allt kommit ut? Så snart allt är ute får du äl som vanligt, men för mig så fanns rester kvar så jag fick skrapas till slut, två mån senare. Hoppas allt går smidigt för dig! <3

Ja då vet du :/ inte kul alls..

Jag ska på vul i morgon och kolla så att allt är borta, så hoppas verkligen att det ser bra ut.

Tack för din omtanke <3
  • sussovich
    bumblebeez skrev 2018-06-06 12:10:53 följande:

BIM lista juni 2/6 - Linsen8808 3/6 - Lilly2015, sycamore 4/6 - Issari, maria1992 5/6 - Jagvetdåinte, E88 6/6 - 1995lj, johannastroberg 7/6 - Sophie_A 8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza 9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor, Smulis87 11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987 12/6 - Anny1, Blåstjärna 13/6 - Månflicka, niiskuneiti, Bumblebeez, mindran 14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon 15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, SL180, lyckligast80 16/6 - Ejjami 17/6 - Jagerika , nist 18/6 - Zandylina 20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter, smultronbär 21/6 IBS,penelope81, FGK 22/6 Lunalove

24/6 Sussovich 26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean 27/6 Camilllla, Lilly2015 PLUS-lista 27/5 bluegrass 28/5 Milian03 1/6 Em88 (bim-3) 2/6 lottch3n (bim-2)

Jag lägger till dig, Sussovich. För att svara på alla inlägg och så, så väljer man "citera"-knappen" så får den du skriver till reda på detta (om du inte visste detta redan:)  ).

GRATTIS TILL ALLA PLUS! Positiva tankar till alla som ännu väntar, och till er som inte plussade denna månaden - stoooor kram, det är nog fler än jag som håller tummarna för att allt ska gå vägen för er, kanske blir det så "redan" nästa månad! <3 

Tack bra o veta :P :D
  • AllaGodaTingÄrTre

BIM om tre dagar och jag känner mig både gravid och att jag ska få mens hahaha För mig är det samma känsla i kroppen (två barn sedan tidigare).

Detta är femte försöket och för första gången har jag inte testat 1000 gånger redan!! Är en riktig test junkie.

Men på fredag BIM-1 tänkte jag testa. Vill sååå gärna plussa på min födelsedag den dagen.

Men om det blir mens till helgen blir det massa frosserier i förbjudna frestelser när vi bor på hotell fredag till söndag.

Men mååååtte det tagit sig denna gång!!

• storformatare

Efter vårt missfall i slutet april/början maj lyckades vi på något märkligt sätt få till det nu igen utan att ha koll på ÄL och BIM! Vi är såklart superglada men oron är väl dubbel nu. Grattis till alla som plussat och jag håller tummarna för er som har BIM snart! Hopp finns trots MF! :)

• SL185
    storformatare skrev 2018-06-06 15:11:39 följande:

Efter vårt missfall i slutet april/början maj lyckades vi på något märkligt sätt få till det nu igen utan att ha koll på ÄL och BIM! Vi är såklart superglada men oron är väl dubbel nu. Grattis till alla som plussat och jag håller tummarna för er som har BIM snart! Hopp finns trots MF! :)

Åh stort grattis, sånna historier ger oss andra hopp :) hoppas att det går hela vägen denna gång :) njut!
  • SL185
    AllaGodaTingÄrTre skrev 2018-06-06 13:58:58 följande:

BIM om tre dagar och jag känner mig både gravid och att jag ska få mens hahaha För mig är det samma känsla i kroppen (två barn sedan tidigare).

Detta är femte försöket och för första gången har jag inte testat 1000 gånger redan!! Är en riktig test junkie.

Men på fredag BIM-1 tänkte jag testa. Vill sååå gärna plussa på min födelsedag den dagen.

Men om det blir mens till helgen blir det massa frosserier i förbjudna frestelser när vi bor på hotell fredag till söndag.

Men mååååtte det tagit sig denna gång!!

Hoppas hoppas att du får en din efterlängtade present lagom till födelsedagen :)
  • Milian03

Grattis :) vi lyckades också direkt efter mf :)
    BF 190209
  • AllaGodaTingÄrTre

Fantastiskt!! Grattis!!!
  • AllaGodaTingÄrTre

Fantastiskt!! Grattis!!!
Svar på tråden BIM juni 2018