• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • SL185
    Laijina skrev 2018-06-06 19:26:12 följande:

Jag blir så frustrerade. Jag får inget utslag på ägglossningstesterna som jag använder. Men visst är det bara att köra på som vanligt?

Va jobbigt, vilken cd är du på?
  • Laijina
    SL185 skrev 2018-06-06 20:48:29 följande:

Va jobbigt, vilken cd är du på?

Jag är på cd 14
  • Jagerika
    Hepphopp skrev 2018-06-06 20:22:56 följande:

Detta är de Vanliga RFSU, hade Inga testa tidigt hemma.. hade ju inga förhoppningar att det skulle va något med tanke på att jag bara är på bim -3 och detta testet är ju ett vanligt. Ingen aning om de kan visa innan bim .. någon annan som kanske vet?

Jag ser nått på båda bilderna! Ta med morgonurin i morgon och visa oss igen
  • SL185
    Laijina skrev 2018-06-06 21:21:43 följande:

Jag är på cd 14

Fortsätt testa, äl kanske är sen! O ibland får man inte utslag trots att äl inträffar
  • MaalinJ
    Hepphopp skrev 2018-06-06 20:22:56 följande:

Detta är de Vanliga RFSU, hade Inga testa tidigt hemma.. hade ju inga förhoppningar att det skulle va något med tanke på att jag bara är på bim -3 och detta testet är ju ett vanligt. Ingen aning om de kan visa innan bim .. någon annan som kanske vet?

Det är säkert individuellt. Men jag har fått hyfsat starka plus på bim - 4. Lycka till imorgon :)
  • MaalinJ

Grattis till alla som plussat :)

Ni har jag tagit min sista tablett för den här behandlingen. Min mens borde komma inom tre dagar! Sen återstår det att se om min cykel går ner till 28-30 dagar.

Ni som testar er med äl. Vart beställer ni ifrån? Det här får bli vår test månad å nu måste vi börja föra en mer exakt dagbok för äl å mens som vi kan visa upp kliniken.

Jag gillar dom digitala äl testerna men det blir ju svindyrt om jag ska ta det varje dag. Så vi tänkte mer på det billigaste alternativet men där jag ändå kan se om jag har äl?

• anny1
    MaalinJ skrev 2018-06-06 21:51:44 följande:

Grattis till alla som plussat :)

Ni har jag tagit min sista tablett för den här behandlingen. Min mens borde komma inom tre dagar! Sen återstår det att se om min cykel går ner till 28-30 dagar.

Ni som testar er med äl. Vart beställer ni ifrån? Det här får bli vår test månad å nu måste vi börja föra en mer exakt dagbok för äl å mens som vi kan visa upp kliniken.

Jag gillar dom digitala äl testerna men det blir ju svindyrt om jag ska ta det varje dag. Så vi tänkte mer på det billigaste alternativet men där jag ändå kan se om jag har äl?

Jag har kört med ägglossningstester från testlagret den här månaden - funkade bra för mig. Köpte de billigaste stickorna. 21 pack för 169 kr. Använde kanske 7-8 stickor nu första månaden.
  • storformatare
    Milian03 skrev 2018-06-06 15:49:15 följande:

Grattis :) vi lyckades också direkt efter mf :)

Så kul att höra! :) och tack! Såg att du har bf 9 feb 2019. Jag har 8 feb 2019 så det måste ha skett typ samtidigt, kul! :)
  • Milian03
    storformatare skrev 2018-06-07 00:04:05 följande:

Så kul att höra! :) och tack! Såg att du har bf 9 feb 2019. Jag har 8 feb 2019 så det måste ha skett typ samtidigt, kul! :)

Ja först får vi missfall samtidigt, sen blir vi gravid igen samtidigt. Vår tur nu hoppas jag <3
    BF 190209
Svar på tråden BIM juni 2018