BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skickar över styrkekramar till dig <3
Tack <3
Om jag hade äl nu när har jag då bim?
Dagen man väntat på så länge är här, bim ;P
Ingen mens ännu, känns inte som den är på g heller. Ska försöka vänta till iaf söndag men blir säkert ett test imorgon :P
Min lutealfas är ofta 15 dagar ibland 14. Men jag har en kompis som har 17 dagar.
Ca 14 dagar. En del har 12 andra 17. Men oftast 14. De dagarna är alltid desamma hos en och samma person. Däremot kan dagarna från första mens till äl variera. ??
Hmm... Brukar det inte vara 14 dagar efter ÄL?
Dagen man väntat på så länge är här, bim ;P
Ingen mens ännu, känns inte som den är på g heller. Ska försöka vänta till iaf söndag men blir säkert ett test imorgon :P
Grattis till alla plus! Så härligt att se!
Själv har jag nog begått ett litet misstag och litat på min regelbundna cykel lite väl mycket. Äl har alltid varit cd 16-18 men nu tror jag att den kan ha varit redan cd 13 eller 14 ( idag är jag på 16). Trodde att tempen var avvikande igår pga sen kväll i tisdags men så var den hög imorse också.. LH-test igår och idag neg, idag ännu svagare än igår. Även sekretet tyder på att äl redan är över. Är sjukt förvirrad!
Man har ju hört att ett riktigt bra mys kan starta äl men det är väl inte sant?