• Jahajaa

BIM vid Midsommar, följas åt?

Fler med BIM nära midsommar som vill följas åt? Känner att månadstrådarna blir lite för stora så alla med BIM midsommarveckan +- någon dag är välkomna här så kan vi följas åt :)

Kort om mig.. 29 år, sambon 33 år. Fjärde försöket med första barnet. Har troligtvis BIM den 20:e så jag hoppas på ett pluss till midsommar :)

• Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?
  • Snöoväder
    Sisterofthesun skrev 2018-06-21 12:19:18 följande:

Jag tror att det händer när det "vandrar" över teststrecket. Har varit så för mig också när jag testade förra veckan.

Okej, då såg jag inte fel i början. Får testa imorgon igen och hoppas på plus då!
  • Sisterofthesun
    Snöoväder skrev 2018-06-21 13:12:04 följande:

Okej, då såg jag inte fel i början. Får testa imorgon igen och hoppas på plus då!

Hoppas! :)
  • Sisterofthesun

Okej, varning för äckel!

Jag har haft en massa vattniga flytningar och idag såg jag också att det va vita småklumpar i flytningen.

Sen när jag torkade mig så upptäckte jag att det kom en slemmig gulvit flytning ungefär 3 cm lång?!

Liknande en äl-flytning. Ska ju ha mens om 3 dagar..

• Minlillaplutt
    Sisterofthesun skrev 2018-06-21 13:35:05 följande:

Okej, varning för äckel!

Jag har haft en massa vattniga flytningar och idag såg jag också att det va vita småklumpar i flytningen.

Sen när jag torkade mig så upptäckte jag att det kom en slemmig gulvit flytning ungefär 3 cm lång?!

Liknande en äl-flytning. Ska ju ha mens om 3 dagar..

Spännande! Jag vet dock inte vad det betyder? Även jag har haft rikligare flytningar än normalt, tror jag..

Och kastas mellan hopp, tålamod och misstro, det växlar otroligt starkt. När jag läser om de som plussat så känner jag "jippo, jag är oxå gravid" men några timmar senare bojkottar jag tråden och tänker hoppa av "för att jag blir ju inte gravid"... Suck.

Igår blev jag helt städ-fanatisk och städade typ hela huset XD, hade en så harmonisk känsla "bli det så blir det, blir det inte nu så blir det senare :)" men sedan vände det igen. Ingen törst inatt och tänkte att det nog är kört för mig denna månad. Men idag i affären *kände* jag stickningar i magen igen och hoppet tändes pånytt... :D

Ack denna ovisshet!!!
  • Minlillaplutt
    emphiz skrev 2018-06-20 09:21:42 följande:

Grattis!! Jag har bim idag och mensen har inte dykt upp så jag är ganska säker på att det kan vara något :) Jag har beställt grav test så jag inväntar dem och spänningen är olidlig ;)

Håller tummarna för dig!! :)
  • Sisterofthesun
    Minlillaplutt skrev 2018-06-21 16:55:48 följande:

Spännande! Jag vet dock inte vad det betyder? Även jag har haft rikligare flytningar än normalt, tror jag..

Och kastas mellan hopp, tålamod och misstro, det växlar otroligt starkt. När jag läser om de som plussat så känner jag "jippo, jag är oxå gravid" men några timmar senare bojkottar jag tråden och tänker hoppa av "för att jag blir ju inte gravid"... Suck.

Igår blev jag helt städ-fanatisk och städade typ hela huset XD, hade en så harmonisk känsla "bli det så blir det, blir det inte nu så blir det senare :)" men sedan vände det igen. Ingen törst inatt och tänkte att det nog är kört för mig denna månad. Men idag i affären *kände* jag stickningar i magen igen och hoppet tändes pånytt... :D

Ack denna ovisshet!!!

Innan jag väntade dottern så fick jag "eufori"-känsla, kanske det du kände då? ;) jag har bara känt dessa stick när jag varit gravid. Jag gjorde 3 test idag, ett med morgonurin och två nästan direkt efter varandra (hade kissat massa innan testen också) alla 3 är svagt positiva dock vågar inte kalla mig gravid än när de är så svaga?

Kan inte förstå att min 5-månaders bebis ska bli storasyster då, helt galet!!!

Vågar inte tro?!
  • Minlillaplutt
    Sisterofthesun skrev 2018-06-21 18:03:11 följande:

Innan jag väntade dottern så fick jag "eufori"-känsla, kanske det du kände då? ;) jag har bara känt dessa stick när jag varit gravid. Jag gjorde 3 test idag, ett med morgonurin och två nästan direkt efter varandra (hade kissat massa innan testen också) alla 3 är svagt positiva dock vågar inte kalla mig gravid än när de är så svaga?

Kan inte förstå att min 5-månaders bebis ska bli storasyster då, helt galet!!!

Vågar inte tro?!

OJJ!!! Men du är på BIM-3 eller hur? Och du ser redan streck?? Vilka test har du använt?

Jag har nu sån lust att testa redan typ imorgon, men.... Skulle ju inte.... Är SÅÅ rädd att bli besviken (igen)...

Håller alla tummar och tår att ditt plus blir starkare!!! :D
  • Sisterofthesun
    Minlillaplutt skrev 2018-06-21 18:11:38 följande:

OJJ!!! Men du är på BIM-3 eller hur? Och du ser redan streck?? Vilka test har du använt?

Jag har nu sån lust att testa redan typ imorgon, men.... Skulle ju inte.... Är SÅÅ rädd att bli besviken (igen)...

Håller alla tummar och tår att ditt plus blir starkare!!! :D

Ja precis! Bim -3. Jag har inte kunnat hålla mig från att testa och hade en massa billiga tester så jag har gått loss! Testen heter "diagnos one step" googlade och såg att vissa fått spök på dessa så jag tog ett test av ett annat märke jag hade hemma. Detta visar också svagt positivt men vågar inte tro helt och hållet förrän testen blir starkare :)

Har du billiga tester hemma? Då hade jag kört! Annars hade jag nog också väntat :)

Tack!! Hoppas att du får pluss också!!!
Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?