• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Periksson90
    Sobika skrev 2018-07-18 08:19:48 följande:

Vad kul! Jag brukar ha äl på dag 12 så det blir på söndag om det stämmer den här månaden :) kul att det är så lika!

Skönt att ha ÄL så tidigt i cykeln! :) tror jag som tidigast haft dag 14.
  • Periksson90
    Thorax skrev 2018-07-18 08:22:31 följande:

Haha ja vi är inte 20 längre tyvärr så varje dag orkar vi inte på samma sätt som då, jisses man var kaniner som ung Hahaha.

Men mest inte med en överenergisk liten som ska aktiveras och hus som ska renoveras. Ibland funderar jag om de ens är en bra idé med en till :D

Haha! Känner igen mig så mkt i det du skriver x)
  • Thorax
    Periksson90 skrev 2018-07-18 08:56:10 följande:

Haha! Känner igen mig så mkt i det du skriver x)

Haha vad skönt, känner mig mer som 60 ibland när de gäller energi, tur det är kul ;)
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • Sobika
    Thorax skrev 2018-07-18 08:22:31 följande:

Haha ja vi är inte 20 längre tyvärr så varje dag orkar vi inte på samma sätt som då, jisses man var kaniner som ung Hahaha.

Men mest inte med en överenergisk liten som ska aktiveras och hus som ska renoveras. Ibland funderar jag om de ens är en bra idé med en till :D

Haha nej det va ett tag sen. Mm, vi har två små och hus så förstår helt x'D men verkligen världens bästa gåva man kan få!
  • Sobika
    Periksson90 skrev 2018-07-18 08:55:19 följande:

Skönt att ha ÄL så tidigt i cykeln! :) tror jag som tidigast haft dag 14.

Jaa nu är det skönt, men ibland kan det kännas som man får mens hela tiden haha
  • Periksson90
    Thorax skrev 2018-07-18 09:02:00 följande:

Haha vad skönt, känner mig mer som 60 ibland när de gäller energi, tur det är kul ;)

Haha, ja ibland känner man sig bra mkt äldre än vad man är x) fyller 28 nästa månad men att ha en pigg 15 månaders hemma i denna värme gör att man är rätt trött dagligen.
  • Periksson90
    Sobika skrev 2018-07-18 09:21:18 följande:

Jaa nu är det skönt, men ibland kan det kännas som man får mens hela tiden haha

Haha, det är iofs sant! Jag har ca 29-31 dagar mellan :)
  • Kattblomman

Hej,

Jag hoppar gärna in här. Har en dotter som snart blir två och planerar nu ett syskon. Jag har oregelbunden mens men jag ska troligtvis ha ägglossning idag och det känns som att jag har det. Så min bim är 2 aug :)

• Kattblomman

-BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987, timal89

2/8 - Esofe, kattblomman

3/8 - LLW

4/8 - sobika, Periksson90, Neleda

5/8 - eman303, annzi82, Elsaida

6/8 - skrollan94 Sanfo1

7/8 - sariiparii ksrg8887

9/8 - månflicka, Jennib

13/8 mammatill2boys

12/8 - niiskuneiti

19/8 Thorax

• Esofe

Tror jag hade min ÄL inatt, då strecket blir svagare idag och mina bröst ömmar lite.

Dålig bild, eftersom testen torkat ser det inte lika starkt ut längre men de var lika starka igår och iförgår.

Svar på tråden BIM Augusti <3