BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Vad kul! Jag brukar ha äl på dag 12 så det blir på söndag om det stämmer den här månaden :) kul att det är så lika!
Haha ja vi är inte 20 längre tyvärr så varje dag orkar vi inte på samma sätt som då, jisses man var kaniner som ung Hahaha.
Men mest inte med en överenergisk liten som ska aktiveras och hus som ska renoveras. Ibland funderar jag om de ens är en bra idé med en till :D
Haha! Känner igen mig så mkt i det du skriver x)
Haha ja vi är inte 20 längre tyvärr så varje dag orkar vi inte på samma sätt som då, jisses man var kaniner som ung Hahaha.
Men mest inte med en överenergisk liten som ska aktiveras och hus som ska renoveras. Ibland funderar jag om de ens är en bra idé med en till :D
Skönt att ha ÄL så tidigt i cykeln! :) tror jag som tidigast haft dag 14.
Haha vad skönt, känner mig mer som 60 ibland när de gäller energi, tur det är kul ;)
Jaa nu är det skönt, men ibland kan det kännas som man får mens hela tiden haha
Hej,
Jag hoppar gärna in här. Har en dotter som snart blir två och planerar nu ett syskon. Jag har oregelbunden mens men jag ska troligtvis ha ägglossning idag och det känns som att jag har det. Så min bim är 2 aug :)
-BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, timal89
2/8 - Esofe, kattblomman
3/8 - LLW
4/8 - sobika, Periksson90, Neleda
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida
6/8 - skrollan94 Sanfo1
7/8 - sariiparii ksrg8887
9/8 - månflicka, Jennib
13/8 mammatill2boys
12/8 - niiskuneiti
19/8 Thorax
Tror jag hade min ÄL inatt, då strecket blir svagare idag och mina bröst ömmar lite.
Dålig bild, eftersom testen torkat ser det inte lika starkt ut längre men de var lika starka igår och iförgår.