BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Tror jag hade min ÄL inatt, då strecket blir svagare idag och mina bröst ömmar lite.
Dålig bild, eftersom testen torkat ser det inte lika starkt ut längre men de var lika starka igår och iförgår.
Ni som testar med ÄL-stickor. När på dagen testar ni? Spelar det någon roll?
Personligen använder jag clearblues digitala för att det verkar var enklast och så slipper jag fundera en massa på hur starka strecken ska vara.
Började testa imorse.
Personligen använder jag clearblues digitala för att det verkar var enklast och så slipper jag fundera en massa på hur starka strecken ska vara.
Började testa imorse.
Började testa imorse.
Tror jag hade min ÄL inatt, då strecket blir svagare idag och mina bröst ömmar lite.
Dålig bild, eftersom testen torkat ser det inte lika starkt ut längre men de var lika starka igår och iförgår.
Haha nej det va ett tag sen. Mm, vi har två små och hus så förstår helt x'D men verkligen världens bästa gåva man kan få!
Haha, ja ibland känner man sig bra mkt äldre än vad man är x) fyller 28 nästa månad men att ha en pigg 15 månaders hemma i denna värme gör att man är rätt trött dagligen.
Är det någon av er som har erfarenhet av graviditetkollens ÄL-stickor??
Testade idag och det visade ett svagt streck. Men tydligen så är det inte positivt för sen strecket är lika starkt som kontrollstrecket eller starkare.
Men varför visar det inte helt blankt om det är negativt?
Betyder det svaga strecket något, att ÄL är på väg?
Jag måste testa varannan dag nu pga jag inte alls vet om min mens kommer vara regelbunden eller ej...
Då fick jag positivt ägglossningstest nu på kvällen! :)
Är det någon av er som har erfarenhet av graviditetkollens ÄL-stickor??
Testade idag och det visade ett svagt streck. Men tydligen så är det inte positivt för sen strecket är lika starkt som kontrollstrecket eller starkare.
Men varför visar det inte helt blankt om det är negativt?
Betyder det svaga strecket något, att ÄL är på väg?
Jag måste testa varannan dag nu pga jag inte alls vet om min mens kommer vara regelbunden eller ej...
-BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, timal89
2/8 - Esofe, kattblomman
3/8 - LLW
4/8 - sobika, Periksson90, Neleda
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida
6/8 - skrollan94 Sanfo1
7/8 - sariiparii ksrg8887
9/8 - månflicka, Jennib
13/8 mammatill2boys
12/8 - niiskueiti
17/8 Roran1