BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Äl om en vecka o bim den 7 augusti...är dock bortresta under alla fertila dagar så vet inte om vi kommer kunna komma till o mysa något. Sover med dottern i samma rum då så får bli om vi får någon liten stund själva....
Vill inte missa något tillfälle då jag har så stark känsla ett jag inte har så många försök på mig innan kroppen ger upp, fyller ju 39 i höst så den fertila perioden i livet för mig är ju på väg att ta slut...
Jag fick inget utslag på äl testerna i helgen som beräknat.. antingen är min cykel längre än jag tror - eller så fick jag ingen äl denna månad :( fortsätter dock testa ett par dagar till. Hade varit sååå kul stt pricka in det nu på bröllopsresan..
Åh vad jag hoppas att min ÄL stegring är på riktigt!!!
Lägger in mig :)
Jag tänkte börja med ÄL-tester för att se så att min ÄL har kommit igång sedan jag slutade med p-ring. Ska man följa min cykel så borde jag ha ÄL på lördag, så när ska jag börja testa?
-BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, timal89
2/8 - Esofe
3/8 - LLW
4/8 - sobika, Periksson90, Neleda
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida
6/8 - skrollan94 Sanfo1
7/8 - sariiparii
13/8 mammatill2boys
12/8 - niiskuneiti
19/8 Thorax
Jag hade börjar redan nu för att vata säker på att inte missa den :)
Jag hade börjar redan nu för att vata säker på att inte missa den :)
Hej, hållit mig borta från FL nu ett tag efter mensen kom. Nu är det 8 dagar till ÄL och seriösa försök nr 3 för bebis.
Har denna ÄL på mig och nästa sen får vi lägga ner försöken här hemma, för sen droppar mitt sgi till noll:?(
Prövar med rosenrot denna månad också.
Testade bisolvon men fick upplevelsen att mina flytningar blev nästan vattniga och vet inte om det är possitivt eller negativt så skippar det den här gången.
-BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, timal89
2/8 - Esofe
3/8 - LLW
4/8 - sobika, Periksson90, Neleda
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida
6/8 - skrollan94 Sanfo1
7/8 - sariiparii
9/8 - månflicka
13/8 mammatill2boys
12/8 - niiskuneiti
19/8 Thorax
Är nog lika bra! Direkt efter jobbet it is! :D
Sätter span på denna tråd. Blir tredje försöker på första barnet. Har oregelbunden mens och har inte haft äl än men tempar och använder äl-test så jag lägger till mig i listan så fort äl är bekräftat. Augusti blir vår månad! :)