• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Sobika

Idag kom mensen, en dag sent såå snart kan vi börja med ett första försök till en trea :)

• Timal89

Förlåt för min okunskap, men nån av er kanske har bättre koll än mig. Min första äl närmar sig (beräknat 15-17/7) men jag vill ändå börja testa äl redan nu för att inte missa den. Tog ett test( från gravidkollen) och resultatet blev såhär. Är det ett negativt eller ogiltigt resultat? Är det kontrollstrecket eller teststrecket jag Ser?

Måste jag kissa i en behållare och sedan stoppa ner stickan, eller kan man hålla stickan direkt när man kissar? :)

• eman303
    Timal89 skrev 2018-07-11 17:12:54 följande:

Förlåt för min okunskap, men nån av er kanske har bättre koll än mig. Min första äl närmar sig (beräknat 15-17/7) men jag vill ändå börja testa äl redan nu för att inte missa den. Tog ett test( från gravidkollen) och resultatet blev såhär. Är det ett negativt eller ogiltigt resultat? Är det kontrollstrecket eller teststrecket jag Ser?

Måste jag kissa i en behållare och sedan stoppa ner stickan, eller kan man hålla stickan direkt när man kissar? :)

Du ska kissa i en behållare och stoppa ner den lilla delen av teststickar :)

Ditt test ser negativt ut dock, båda strecken ska va lila starka då :D keep on testing!
  • Thorax

Nu kikar jag hit också då mensen dök upp tidigt (oregelbunden är bara förnamnet) nästa beräknade på genomsnittet.

April är en bra månad att se fram emot :)

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987, timal89

3/8 - LLW

4/8 - sobika, Periksson90

5/8 - eman303, annzi82, Elsaida

6/8 - skrollan94 Sanfo1

16/8 - Thorax

Behind every legend, lies an impossible dream
  • niiskuneiti

Mensen är på intågande så hoppar in här. Blir nionde försöket för oss. Bim 12.8.

BIM LISTAN-

3/8 - LLW

6/8 - skrollan94 Sanfo1

12/8 - niiskuneiti

16/8 - Thorax

• darin2018

Hoppar in hit från föregående trådar :) blev gravid i mars, dock behandlad för utomkvedshavandeskap i maj med cellgift, i juni kom mensen tillbaka och är nu på cykel 2 sen dess (har mens nu), och idag började jag tempa i NC och ska fortsätta med det :) hoppas att augusti är vår månad <3 min födelsedagsmånad också,hehe.. återkommer med att lägga in mig i bim-listan eftersom jag har väldigt oregelbunden cykel sen metotrexatet.. lycka till alla!

• sariiparii

Hoppar också in här. BIM 4 augusti. Ägglossningen beräknas komma på vår första bröllopshelg i juli :P har haft sån extrem tur tidigare och blivit gravid på första försöket - två gånger. Två fina flickor, mirakel! Nu är detta första försöket sedan p-pillerstoppet. Lycka till alla tjejer!

BIM LISTAN-

3/8 - LLW

4/8 - sobika, Periksson90, sariiparii

6/8 - skrollan94 Sanfo1

12/8 - niiskuneiti

16/8 - Thorax

• sariiparii

Nu räknade jag ju fel! BIM ska ju vara 7 augusti!

BIM LISTAN-

3/8 - LLW

6/8 - skrollan94 Sanfo1

7/8 - sariiparii

12/8 - niiskuneiti

16/8 - Thorax

• Ejjami

Jag testade negativt idag på äl +12 (med ett 10 miu/ml) så jag hoppar över hit till augusti! Hoppas på att vi får fina plus denna månaden. Nu kör vi tjejer!

BIM LISTAN-

3/8 - LLW

6/8 - skrollan94 Sanfo1

7/8 - sariiparii

12/8 - niiskuneiti

16/8 - Thorax

18/8 Ejjami

• MaalinJ

Hej!,

Hoppar över till augusti tråden. Troligtvis sista dagen på mensen idag.

Blir vårt 7:e försök den här månaden. Har 2 barn men av flera anledningar så verkar vi ha svårigheter med att bli gravida så vi ska träffa fertil kliniken i höst för att få hjälp.

Vilka är ni? Hur länge har ni försökt?

Svar på tråden BIM Augusti <3