BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Jag har använt mig av de testen. Det kommer upp svaga streck för att man nästan alltid har en låg nivå av LH i urinen. Svaga streck kan man ha ganska länge innan det sker en stegring (beroende på hur långt innan ÄL du börjar testar), man kan se att strecket blir starkare närmare ägglossning.
Okej, tack så mycket för svar:) Mensen tog troligtvis slut idag så testade mest för att prova och se hur det såg ut när det va negativt. Men nu ska jag testa varannan dag och hoppas på att det blir starkare i nästa vecka:)
Äl kommer 24-48h efter att det visat positivt på testen :)
Äl test måste du testa varje dag på eftermiddagen.
En stegring syns bara under en enda dag så tar du varannan är det 50% chans att du missar din stegring och får ett otillförlitligt resultat
Lägger in mig själv här. Har bim 31/7 eller 1/8 så jag hakar gärna på denna tråd samtidigt som jag kör julitråden. (Gäller att gardera sig :P)
-BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, timal89, lindabinda
2/8 - Esofe, kattblomman
3/8 - LLW
4/8 - sobika, Periksson90, Neleda
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida
6/8 - skrollan94 Sanfo1
7/8 - sariiparii ksrg8887
9/8 - månflicka, Jennib
13/8 mammatill2boys
12/8 - niiskueiti
17/8 Roran1
19/8 Thorax
Lägger in mig själv här. Har bim 31/7 eller 1/8 så jag hakar gärna på denna tråd samtidigt som jag kör julitråden. (Gäller att gardera sig :P)
Äl test måste du testa varje dag på eftermiddagen.
En stegring syns bara under en enda dag så tar du varannan är det 50% chans att du missar din stegring och får ett otillförlitligt resultat
När skedde min ÄL tro? De med orange streck var strecken lika starka på (innan de blev intorkade såklart) och det med rosa streck är när jag började bli öm i bröstvårtorna och ha känningar i magen samt uppblåst.
Denna månad hade jag inte någon typisk ÄL flytning utan har gått efter strecken på testen. Nu har strecken börjat bli svagare och svagare igen.
Får väl övertala fästmannen till lite mys idag också, sen får han ledigt några dagar när flyttkaoset börjar hahaha!
När skedde min ÄL tro? De med orange streck var strecken lika starka på (innan de blev intorkade såklart) och det med rosa streck är när jag började bli öm i bröstvårtorna och ha känningar i magen samt uppblåst.
Denna månad hade jag inte någon typisk ÄL flytning utan har gått efter strecken på testen. Nu har strecken börjat bli svagare och svagare igen.
Får väl övertala fästmannen till lite mys idag också, sen får han ledigt några dagar när flyttkaoset börjar hahaha!