• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Bakabulle90
    hejpadig88 skrev 2018-08-10 21:37:36 följande:

Hej! Vill gärna hoppa in i tråden :) har precis börjat försöka med clearblue ÄL-test...

någon som har erfarenhet av detta? Hur länge dröjde det innan ni gick från blinkande till fast? 

Imorse fick jag blinkande gubbe för första gången... är ensam hemma så vill inte få fast gubbe imorgon...så spännande detta :D 

Jag hade också Cb äl test, men mitt visade bara en cirkel och sedan en dag kom det en smiley. Ingenting blinkande.. men det kanske finns olika tester?
  • Tigeeerrr

Hej allihopa plussade precis på BIM dagen, med första barnet. Har bara läst lite här och där men tänkte dela med lite tidiga symptom som började för ca 1 vecka sen. Ömma bröst men bara på sidorna och när jag menar ömma... då menar jag att det gör riktigt ont :D kissnödig konstant jätte kissnödig, trodde jag hade urinvägsinfektion först. Sen trötthet och till slut EXTREMT svullen mage ;D

Lycka till alla ;**

• Hallondröm1111

Hej allihopa! Hoppar gärna in här om jag får?

Har PCOS och lite sisådär med ÄL, men imorse markerade min NC ut att jag haft ÄL i veckan och vi har lyckats pricka den. Är idag isf på ÄL+2

Har BIM nästa fredag (17/8) och väntan är ju olidlig?

Detta är andra försöket (första med ÄL), första barnet och jag 27år.

Håller tummarna för er andra!

• Hallondröm1111
    Tigeeerrr skrev 2018-08-10 22:54:47 följande:

Hej allihopa plussade precis på BIM dagen, med första barnet. Har bara läst lite här och där men tänkte dela med lite tidiga symptom som började för ca 1 vecka sen. Ömma bröst men bara på sidorna och när jag menar ömma... då menar jag att det gör riktigt ont :D kissnödig konstant jätte kissnödig, trodde jag hade urinvägsinfektion först. Sen trötthet och till slut EXTREMT svullen mage ;D

Lycka till alla ;**

GRATTIS!
  • Tigeeerrr
    Hallondröm1111 skrev 2018-08-10 22:56:46 följande:

GRATTIS!

Tack så jätte mycket. Kan fortfarande inte tro att det är sant <3
  • babytjejen

Inte sugen alls på att börja jobba igen på måndag men ändå skönt att få annat att fokusera på. Behöver verkligen sluta tänka på babybakande o allt som har med det att göra. Har låtit mig bli uppslukat av det...ska försöka bli uppslukad av jobbet o träning o kommande viktnedgång som jag ska köra igång med på måndag. Försöka ta en paus...inte i själva bakandet men alla tankar på det,försöka leva ordentligt.

Låter jag vettig el helt tokig???

• Elsaida

Försöker igen här då :)

Plussade precis och undrar om vi har någon bf grupp?

Mina tidiga symptom var ett inne lugn, visste lixom, kände på mig att jag var gravid, lite ömma bröst, magen var tvärt emot vad den brukar och extremt varm, brukar vara den som har kofta mitt i sommaren i vanliga fall

Lycka till alla ni här som kämpar

• Thorax
    Elsaida skrev 2018-08-11 05:39:58 följande:

Försöker igen här då :)

Plussade precis och undrar om vi har någon bf grupp?

Mina tidiga symptom var ett inne lugn, visste lixom, kände på mig att jag var gravid, lite ömma bröst, magen var tvärt emot vad den brukar och extremt varm, brukar vara den som har kofta mitt i sommaren i vanliga fall

Lycka till alla ni här som kämpar

Det finns två här på fl :)

Sitter på telefonen så kan inte länka dock.

BF april 2019 och tidig-men bf april 2019
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • Tessaloniki

Då var man framme på BIM. Ingen mens i sikte och har inte haft någon mensvärk (kraftig, vilket jag normalt sett brukar ha ett par dagar innan). Men med tanke på det negativa resultat jag fick i onsdags kväll så är jag inte särskilt full av förhoppningar. Tog inget test nu på morgonen, kanske tar imorgon bitti.

• Sunnanäng

Neg test imorse på ÄL +11 med Gravkollens testa tidigt. Har inte känt ngt särskilt förutom lite kvalmig (men vem gör inte det i värmen?) så tänkt att det inte tagit sig men man hoppas ju ändå!!! Testar igen imorgon eller mån, inte gett upp hoppet än. Ni som testat med dessa stickor/stavar, när fick ni plus?

Svar på tråden BIM Augusti <3