BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hur starkt måste strecken vara på ett ägglossningstest för att man ska kunna tänka sig att det kan vara positivt? Jag blir inte klok på anvisningarna på testen..
Orolig92. Det andra sträcket ska vara lika starkt eller starkare än kontrollsträcket. Det där testet är inte positivt.
Bilden ville inte komma med. Jag ser ett streck, dock väldigt svagt. Innebär detta negativt?
Bilden är med :) Ja, det är neg men ersätter inte ett gravtest som kan fort visa pos :)
Jag har själv slitit mitt hår för att förstå ägglossningstest. Mitt tips är att fortsätta testa med billiga test finns jättebilligt på tradera. Sen när testet blir nästan lila starkt så testa med clearblues ägglossningstest med dubbel hormon indikator. Testen är dyrare men så värt det. De visar tydligt vilken dag du har högfertilitet och vilka två dagar som du har maximal fertilitet
Intressant :) Förutom testet som jag gjorde igår som var jättestark, så syns mina streck knappt efter och innan äl, på CB iaf. Har läst att vissa får neg på äl trots pos gravtest och vissa får pos på båda :)
Mammatill2boys. Det är inte säkert att det är kört både kring ägglossning, mellan äl och bim samt på bim så kan man få mindre blödningar. Ägglossningsblödning. Nidblödning. Genombrottsblödning-(kroppen har inte fattat att man är gravid. Kommer oftast kring bim. Det är också väldigt vanligt att man har mindre blödningar under de första tolv veckorna i graviditeten. Så ge inte upp riktigt än
Kul Då kan vi följas åt.
Jag tänkte ta ett ?testa tidigt? i helgen. Brukar kunna testa tidigt då jag är rätt känslig för hormoner. Jag känner inte nåt hela tiden heller. Så självklart blir man tveksam. Kroppen har lurat en förut. Men nu hade vi oskyddat sex precis innan, vid och efter ägglossning.
De här var inte planerat. Mer att vi inte tänkt oss för riktigt. Skyller allt på semestern o att man blir tankspridd Skulle jag va gravid så blir det vårt första gemensamma barn, om vi bestämmer oss för att behålla det. Hur ligger allt till för dig?
Vad har du haft för känningar hittills?