• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • JosHed
    saran86 skrev 2018-08-15 16:35:29 följande:

Har bim den 23e, -8 idag alltså, men inte så mycket hopp denna månad. Sambon var bortrest när jag hade äl. Fick dock till det 1-2dagar före. Hopas, hoppas ????????

Jag läste i en bok att två dagar innan ägglossning var den dagen som var absolut bäst att ligga på för att ha mest chans, så förhoppningsvis har det funkf för er :)
  • JosHed
    Girl93 skrev 2018-08-15 15:06:00 följande:

Men grattis !!!!!!! Åh! :D Att slå in det har väl en jätterolig idé ?! Åh vilken lycka !

Ja, jag har haft det som bild i mitt huvud att jag ska göra så och filma :) härligt minne att ha kvar! Han vet ju om att jag ska ha mens nu så han lär ju misstänka det :) slog in en liten bebismössa, ett par små strumpor och en lite goskanin plus testet :D
  • Silije

Happ. Idag kom mensen. Då blir det en lång väntan till nästa ägglossning ca 24 dagar. Sjukt roligt med en cykel på ca 39 dagar. Men det är bara att ta nya tag

• Esofe

Måste bara fråga... Jag fyller 23 nu den sista Augusti och någon månad efter ska jag på besök hos gynekolog som alla 23åringar gör. Frågan är om det skadar fostret ifall jag hunnit bli gravid? Om jag försöker bli gravid - kan det rubba allt?

• EnBlivandeWestring
    Esofe skrev 2018-08-15 19:35:55 följande:

Måste bara fråga... Jag fyller 23 nu den sista Augusti och någon månad efter ska jag på besök hos gynekolog som alla 23åringar gör. Frågan är om det skadar fostret ifall jag hunnit bli gravid? Om jag försöker bli gravid - kan det rubba allt?

Jag hade cellförändringar när jag blev gravid och fick gå på gynbesök kontinuerligt. Det skadar inte fostret/barnet alls att göra dessa testen så det behöver du inte oroa dig för :D
    Kärlek till er
  • orolig92
    JosHed skrev 2018-08-15 17:04:35 följande:
    Ja, jag har haft det som bild i mitt huvud att jag ska göra så och filma :) härligt minne att ha kvar! Han vet ju om att jag ska ha mens nu så han lär ju misstänka det :) slog in en liten bebismössa, ett par små strumpor och en lite goskanin plus testet :D
    Åh så mysigt litet paket han ska få nu då :D när jag väl plussar så tror jag att jag ska beställa hem en body med text och tryck som jag valt själv, slå in och ge till sambon haha! Ska även göra likadant när min mamma ska få veta ;)
  • Esofe
    EnBlivandeWestring skrev 2018-08-15 19:47:46 följande:

Jag hade cellförändringar när jag blev gravid och fick gå på gynbesök kontinuerligt. Det skadar inte fostret/barnet alls att göra dessa testen så det behöver du inte oroa dig för :D

Tusen tack, kom nyss på att ett sådant besök väntas.
  • Korvstroganoff
    NiMi12 skrev 2018-08-15 11:28:37 följande:

Fyra timmar säger de, vad jag har hört.

Jag fick negativt bim-4 men positivt på bim -1 så mycket hinner ändras på några dagar :)

4 timmar Slltså!! Får se om jag tar ännu ett test eller om jag kan hålla mig till söndag!!

Tack för svar :))
  • Missk37

Tog ett billig test nyss, ska ta clearblu early i morgon

Bim -5. Tror att jag ser ett svagt pluss!!!! Sambon vet inget, sitter och knaprar på en morot och ska in och titta på testet snart igen.

• Bakabulle90
    Missk37 skrev 2018-08-15 21:18:04 följande:

Tog ett billig test nyss, ska ta clearblu early i morgon

Bim -5. Tror att jag ser ett svagt pluss!!!! Sambon vet inget, sitter och knaprar på en morot och ska in och titta på testet snart igen.

Lycka till!!! Jag ska också ta cb early imorgon bitti om jag inte fegar ur! Bim -2 här
Svar på tråden BIM Augusti <3