• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • JosHed
    Grumpycavat skrev 2018-08-15 13:04:18 följande:
    Men vad roligt. 
    GRATTIS!
    Och det är ju helt sjukt vad många som plussar. Så himla kul. Grattis till er alla. 
    Hallondröm1111 skrev 2018-08-15 12:07:07 följande:
    Åh grattis!!!
    Tack! :D Nu ska jag se vad som händer härnäst, är helt ny inom detta område. 
  • Hallondröm1111
    Tessaloniki skrev 2018-08-15 13:21:08 följande:

Då dök mensen upp då, 4 dagar sen... :( grattis alla som plussar! Själv hoppar jag vidare till nästa tråd och hoppas på ett majbarn 2019! Massa kramar till er alla!

Tråkigt att höra

Lycka till!
  • Girl93
    JosHed skrev 2018-08-15 11:42:17 följande:

Sitter här och skakar, har precis testat positivt på både RFSU sticka och CL digitalt. Kan inte fatta det. Måste titta på det lite då och då för att tro det. Nu ska jag slå ib testet tills mannen kommer hem ??

Men grattis !!!!!!! Åh! :D Att slå in det har väl en jätterolig idé ?! Åh vilken lycka !
  • mammatill2boys

BIM-2 idag och har precis varit på gyn för kontroll pga 6 veckors bruna flytningar + cellprov.

Dom kunde inte se något spår av verken mens eller graviditet. Slemhinnan var tunn och fin sa dom och den ska ju tjockna om man är gravid eller ska ha mens.

Men för att vara säkra tog dom ett blodprov plus massor av andra tester. Känns skönt att man kommer få svar på allt så man bet att allt är okej och att det Inte är fel på hormoner mm. Dom pratade om nån medicin jag kunde få för att få igång blödningen ordentligt, kommer inte på vad den hette men tror det har pratats om nån kräm här i tråden som man kunde smörja med men detta var någon tabletter, prog... nånting?

Känns jäkligt tråkigt att det inte blir nån sprilbebis men men vad kunde man förvänta sig, första försöket sen pillerstopp ju:(

• mammatill2boys

aprilbebis skulle det ju stå;)

• saran86

Har bim den 23e, -8 idag alltså, men inte så mycket hopp denna månad. Sambon var bortrest när jag hade äl. Fick dock till det 1-2dagar före. Hopas, hoppas ????????

• saran86

Har bim den 23e, -8 idag alltså, men inte så mycket hopp denna månad. Sambon var bortrest när jag hade äl. Fick dock till det 1-2dagar före. Hopas, hoppas ????????

• EnBlivandeWestring

Hemkommen från barnmorskan nu (var på besök för att prata om mitt pillerstopp) och hon sa att hon misstänker att mensen kommer inom en vecka så senast 22/8. Om inte mensen kommit innan den siste så skulle jag göra gravtest ifall det är så att testen bara missat min äl då hon tyckte att jag hade en massa symptom för graviditet (dock vet jag ju att man ofta har det efter pillerstopp). Så nu inväntar jag mensen. Hon sa att den kan hoppa över en månad men att det låter som att jag antingen har PMS eller är tidigt gravid

Ska även boka in en tid hos gyn och bara dubbelkolla så jag inte har cystor då jag har jäääääätteont i tjejmagen dagligen

Kärlek till er
Svar på tråden BIM Augusti <3