BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Inatt drömde jag att jag plussade, aldrig gjort förut så var tvungen att testa! Är på ÄL+12 och BIM-4, men negativt test. Är det kört då? :/
Har haft molande värk sedan ÄL och idag har jag lite ont i ryggen också. Ni som plussat, vilka symtom har ni haft?
Inatt drömde jag att jag plussade, aldrig gjort förut så var tvungen att testa! Är på ÄL+12 och BIM-4, men negativt test. Är det kört då? :/
Har haft molande värk sedan ÄL och idag har jag lite ont i ryggen också. Ni som plussat, vilka symtom har ni haft?
Jag hoppar in i tråden!
Har dock helt slutat att räkna ut bim då det har tagit över mitt liv de senaste 9-10 månaderna...
Men har bim någongång denna veckan. Ganska snart tror jag pga att jag varit så galet irriterad de senaste 3 dagarna.
Jag brukar alltid få humörsvängningar innan mens men jösses.. dessa tre dagar har jag varit ett monster. Försöker hålla det inom mig men det tar över min kropp... aldrig känt något liknande.
Men nu känner jag en liten liten känsla i magen som förmodligen kommer leda till min vanliga mensvärk...
Så en liten del av mig hoppas fortfarande men samtidigt känns det som om det bara är mensen som är påväg..
Vi har iaf haft sex varannan till var tredje dag hela månaden så nu ska jag försöka att inte bli för negativ och istället bara låta veckan gå och alltså låta tiden utvisa.
Så kul att få se så många av er plussa!
Skriver in mig här ihopp om ett plus denna månaden, sitter på ÄL+10-12 nu haft illamående å molvärk sen 5 dar efter ägglossning som var runt 10/8, nu på senare dagar har illamåendet blivit värre, ömma bröst, ser tydligare ådror, kväljningar, ökade flytningar åt mjölkvita hållet, halsbränna ofta å ökad urinering samt att min temp fortsätter stiga.
Förra månaden lyckades vi men visade sig vara ett missfall i v 4 Så nu försöker vi igen se hur går, gravtest igår var negativt men misstönker det var för tidigt.
Så BIM e mellan 22-24/8 så sätter mig på 23/8, har oregelbunden mens så ej lätt detta. Grattis ni som plussat å lycka till ni andra!
BIM:
1/8 soffipropp1987
2/8 - kattblomman
3/8 -, Jahajaa, Udde, Periksson90
4/8 - Ardnas89, Moall
5/8 - eman303, annzi82,, Hjärtat80, tinz
6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul
7/8 - Jennib, Neleda, ellie86, missgeting
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre
9/8 - månflicka,
10/8 - Smulis87
11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG Heartbreakdown, Kira16
12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91, kstadtjej87
14/8 - Elsaida
15/8 - lyckligast80, sandrasalazaris, Yemkela ,Silije
16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys
17/8 - Roran1, Tiolina
19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff
20/8 - Missk37
21/8 - NiniBy
22/8 - EmmalinneaS, Jevi87,
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, Skuggviol, Niseen2, Zandylina86
24/8 - AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika, NiMi
25/8 - Obi 26/8 - Sararebecca, BragoP, Cajsa278
28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary, Rhubarb
29/8 Pahm
30/8 - lindablinda, MammaKA, Lockley
31/8 - Sariiparii, timal89, Esofe, Trana123
+++++++ PLUS + LISTAN ++++++++
30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)
30/7 - natalieljung BIM-2
31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4
2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1
4/8 - rubie BIM + 2
5/8 - ellie86 ÄL+11 BIM-2
6/8 - Kaijssa
7/8 - missgeting äl +14, Bim +-0, Moall ÄL+17 BIM+3 MajaG bim -4, linb01 Bim-
9/8 - Thorax Äl+8, Bim-10
10/8 -Tigeeerrr BIM +1
12/8 - Aqwa93 bim +10
15/8 - JosHed, förväntad BIM 14/8, missK37 plus bim-5 (bim 20/8)
16/8 - Girl93, BIM-117/8 - Hallondröm1111, BIM-1
18/8 - Blåstjärna BIM +/-0 ÄL + 11
20/8 - Cajsa278 BIM -4
Är så sugen på att testa då det drar och sticker i brösten men jag har bestämt mig för att vänta till ÄL + 14. Lång väntan till söndag. Det är väl också för tidigt för att kunna känna symtom på ÄL +8 så det måste vara ren inbillning?
Det är absolut inte kört! Två gånger har jag plussat (ett tidigt mf och en fullgången graviditet) och båda gångerna fick jag mitt plus 5 dagar EFTER BIM! Låång väntan, jag vet :( Sitter nu och räknar dagar! Har då haft (precis som nu) symtom redan 3-4dagar efter ägglossning. Först molande/ilande i livmodern, sedan humöravängningar, sedan lätt illamående och känsligt luktsinne, sedan ännu mer tydligt molande och kissar oftare. Och en väldigt uppsvälld mage! Just nu har jag alla symtom och dessutom svettats och frysit mycket senaste två nätterna (testat, ingen feber!).
Sålänge din mens inte har kommit så kan det vara en graviditet! Vi får försöka ha tålamod tillsammans :)
Är lite låg och illamående som kommer till och från. Kan det bara bli torsdag någon gång så jag kan testa, blir galen av ovissheten!!
Hej!
tänkte också hoppa in här. Har lite vaga förhoppningar om att semesterns lugn kanske har haft en positiv effekt. Fick höra att ägglossningstest ibland kan ge positivt om man är gravid även innan BIM så testade bara på lite skoj och fick ett positivt ägglossningstest 10 dagar efter ÄL. Som jag förstod det så är de hormonerna ganska lika varann så ägglossningstestet märker ingen skillnad. Men självklart tar jag inte detta som ett positiv utan har BIM nu mot helgen så håller tummarna för positivt grav.test. Har haft ont i brösten i ett par dagar nu och brukar alltid vara illamående veckan innan mens men inget sånt nu.