BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Bara några dagar kvar till bim och jag känner verkligen ingenting. Lite ont i ena bröstet. Men det är precis som varje månad. Tänker tillbaka till min förra graviditet och minns inte att jag kände några symtom då heller. Dock är det något i magkänslan som säger att det inte tog sig. Vi får väl se. Tänker att jag väntar in bim och tar test någon dag efter om inte mensen kommit.
Dom visar negativt.
Normal äl kommer mellan 10-16 dagar så stor risk du redan haft det.
Men skulle de inte ta sig denna månad så spara till nästa:)
Jopp, jag vet... får se vad gravtest vid BIM säger. :) Annars får vi ligga i lite till, hehe...
Minns inte om du skrivit detta, men hur länge har ni försökt?
Ni som har bim kommande vecka - har ni känt av några symptom? :)
de enda jag känner annorlunda än tidigare är att hjärtat dunkar tydligt till vänster om naveln. (Men de är inget gravidsymptom..)
Jag vet inte hur lång min cykel är, hade mens 1/7 så tänker testa 8/8 om mensen inte dykt upp =)
Jopp, jag vet... får se vad gravtest vid BIM säger. :) Annars får vi ligga i lite till, hehe...
Ni som har bim kommande vecka - har ni känt av några symptom? :)
de enda jag känner annorlunda än tidigare är att hjärtat dunkar tydligt till vänster om naveln. (Men de är inget gravidsymptom..)
Jag vet inte hur lång min cykel är, hade mens 1/7 så tänker testa 8/8 om mensen inte dykt upp =)
Hej alla!
Inte så aktiv här pga att ÄL inte verkar vilja komma igång.. i som kan det här med ÄL-tester.. fler som har svagt streck i början men mycket starkare efter 10 min? Vilket ska man gå efter? På bruksanvisningen står det att det brukar visa sig efter 40 sekunder och att man inte ska läsa av det efter senare än 15 minuter. (Graviditetskollen). Testat varje dag i 10 dagar och bara visat svaga negativa streck men idag va det mycket starkare när jag kollade efter 10 min.
7 veckor sen jag slutade med cerazette och haft bruna flytningar i 2 veckor nu.. så less. Vill bara ÄL ska komma igång!
Hej allihopa. Hoppas att det trillar in massa plus snart ni när vi snart är inne i augusti. Äl va för oss förra helgen (vad jag tror, struntade i äl test nu under semestern. Blir ganska stressad över det) har vi tur så plussar vi kanske på vår sons födelsedag den 4:e augusti. Men än så länge har jag inga symtom alls.
-BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, lindabinda, Issari
2/8 - Esofe, kattblomman, rubie
3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz
3/8 - Udde
4/8 - sobika, Periksson90, Danielsson21, Ardnas89
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley
6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887
7/8 - Jennib, Neleda
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn
9/8 - månflicka, Canary
11/8 - Tessaloniki, belletristik
12/8 - niiskueiti
13/8 - mammatill2boys
14/8 - Cajsa278, JosHed
15/8 - lyckligast80
17/8 - Roran1
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax, amne18
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90
24/8- AnonymAB
Flyttade mig till 6/8 istället för 7/8 efter att ha lagt in mer historisk data i Flo-appen. Använt WomanLog tidigare, men tycker inte den anpassar alls efter historik trots att den är inställd att göra det... Vad som är rätt vet jag dock inte dä jag varierar mellan 28-32 dagar (med enstaka längre cykler).
Känns som oändligt långt kvar tills man kan testa, ÄL+5 idag. Vill helst hålla mig från att testa innan BIM eftersom det är värt första seriösa försök (borträknat för ett par år sedan då vi hann med två försök innan jag fick nytt jobb och vi valde att skjuta på försöken). Räknar inte med att lyckas direkt, även om jag hoppas.