BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Jag hade ägglossningssmärta + vattniga och äggeviteliknande flytningar på cykeldag 12 och 13 även om jag inte verkar ha haft någon höjning i tempen. Livmodertappen var också hög och öppen. Igår på dag 17 var den låg. Kanske haft ägglossning ändå? :)
Sedan dag 12 har jag ömma bröst och idag på dag 18 är även bröstvårtorna ömma. :O Har aldrig ömma bröst efter ägglossning eller innan/under mens.
Ni som har bim kommande vecka - har ni känt av några symptom? :)
de enda jag känner annorlunda än tidigare är att hjärtat dunkar tydligt till vänster om naveln. (Men de är inget gravidsymptom..)
Jag vet inte hur lång min cykel är, hade mens 1/7 så tänker testa 8/8 om mensen inte dykt upp =)
till alla testfanatiker-- jag testade negativt på bim+3 förra grav. och sen positivt på bim+8. men vi har ju alla olika hormonnivåer, en del får kanske utslag redan efter äl nångång. jag kommer defintivt vänta till bim och några dagar innan det blir test.. .
men, ja, långt dit..
ÄL+9, BIM-5... Extrema knip i undre delen av magen. Ömma bröst. Smått illamående och uppblåst mage. Beställde graviditetstest igår som kommer i veckan, bim på torsdag... Kom igen veckan, gå snabbt... Otålig...
ÄL+9, BIM-5... Extrema knip i undre delen av magen. Ömma bröst. Smått illamående och uppblåst mage. Beställde graviditetstest igår som kommer i veckan, bim på torsdag... Kom igen veckan, gå snabbt... Otålig...
till alla testfanatiker-- jag testade negativt på bim+3 förra grav. och sen positivt på bim+8. men vi har ju alla olika hormonnivåer, en del får kanske utslag redan efter äl nångång. jag kommer defintivt vänta till bim och några dagar innan det blir test.. .
men, ja, långt dit..
+1 på knip i nedre delen av magen! Äl + 10 här :)
Ibland kniper det så hårt att jag vill sätta mig ner
Inte riktigt så hårt för mig. Mer som ett knip som när man ätit dålig mat haha om du förstår liknelsen. Har du nån aning vad knipen kan bero på? :)
Har idag införskaffat Rosenrot och Apiforce (bidrottninggele). 6 veckor sen pillerstopp och varken äl (vad jag vet) eller mens sen dess! Trodde kroppen skulle kicka igång rätt snabbt då jag åt en pillersort som sägs ha lägre påverkan än de klassiska kombipillerna, hade även rejäla känningar i tjejmagen veckan efter pillerstoppet men sen dess har det inte hänt mycket. Har gjort både äl-tester och grav-tester flera ggr men utan minsta utslag på ngn av dem, de är rörande överens över att en kritvit sticka med endast ett streck är vad som erbjuds. Har även tempat senaste 3 veckorna men det är Rocky mountain utan ngt mönster som varken jag eller ff kan tyda än...
Nu hoppas jag tillskottsboosten ska göra sitt så jag förhoppningsvis ska få skriva upp mig på BIM listan!
Ngn annan som har erfarenheter av att försöka få igång cykeln igen efter pillerstopp?