• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • dummamej2
    Linepj skrev 2018-08-03 11:27:42 följande:

Någon som kan se något streck på dessa? (Vet att kvaliten när man laddar upp här är si sådär men värt ett försök. Jag tycker jag ser ett streck, både i verkligheten och på bilderna i mobilen men... Eftersom jag fick positivt på ältest både 11 juli (och tre dagar framåt) och 21 juli (och fem dagar framåt) så har jag ingen aning om när jag borde testa. Eftersom jag inte fått tillbaka min mens ordentligt efter pillerstopp i januari har jag ingen aning om bim...

Tycker mig ana ett streck :)!
  • BragoP
    Linepj skrev 2018-08-03 11:27:42 följande:

Någon som kan se något streck på dessa? (Vet att kvaliten när man laddar upp här är si sådär men värt ett försök. Jag tycker jag ser ett streck, både i verkligheten och på bilderna i mobilen men... Eftersom jag fick positivt på ältest både 11 juli (och tre dagar framåt) och 21 juli (och fem dagar framåt) så har jag ingen aning om när jag borde testa. Eftersom jag inte fått tillbaka min mens ordentligt efter pillerstopp i januari har jag ingen aning om bim...

Även jag anar ett streck på nedersta bilden. Håller tummarna att det är något!
  • Linepj
    dummamej2 skrev 2018-08-03 12:18:59 följande:

Tycker mig ana ett streck :)!

Tack snälla för ditt svar! :)
  • Linepj
    BragoP skrev 2018-08-03 12:22:16 följande:

Även jag anar ett streck på nedersta bilden. Håller tummarna att det är något!

Tack snälla! :)
  • babytjejen

Ja men samma här, alltid nåt som man tänker att det måste vara ett tydligt tecken.

Jag funderar på att testa nästa fredag. Vet inte riktig när äl var exakt men då har man liksom lite att gå efter om de är negativt.

Komiskt att du sa det. Jag beställde hem ett klimakterietest för några veckor sen, var helt inställd på att de var kört. De var tack och lov negativt men skönt att ha gjort de så hjärnspökena försvann.[/quote]

Ok..var beställde du det, kostar? Kanske vore något att testa för att få bort tankarna från det...här börjat det bekanta innan mens, uppsvälld mage o flytningar som brukar komma en el två dagar innan mens :(

• Silije

Hej. Jag lägger väll in mig här med. Jag borde ha bim 15/8. Detta är vårt första försök efter att ha ätit p-piller i fem år. Jag har även pcos så vet att det kan bli krångligt. Fick utslag på ägglossningsstickor och clearblue den 31/7. Så nu håller vi tummarna.

• LLW

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987

2/8 - kattblomman, rubie

3/8 - sariiparii, Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89

5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika, 081119, tinz

6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre

9/8 - månflicka, Canary,

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG

12/8 - niiskueiti, onlyme86

14/8 - Cajsa278, JosHed

15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys

17/8 - Roran1, Tiolina

18/8 - Kira16

19/8 - Thorax, amne18

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP

24/8- AnonymAB , Grumpycavat

26/8 Sararebecca

28/8 - Issari, Emsodadoda

30/8 - lindablinda, MammaKA

31/8 timal89, Esofe

PLUS + LISTAN

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1

• Glädje5

BIM -5 i morgon BIM onsdag tänkte testa i morgon med testa tidigt.

Är det ?för? tidigt?

Testet kommer från babyplan.

• novemberregn

Varit ifrån den här tråden lite pga semester.

Jag verkar ha fått ordning på Fertility Friend och verkar vara på ÄL +8 (eller BIM-5). Har de senaste dagarna haft som mensvärk och varit helt säker på att mensen ska komma. Idag är jag supertrött och har också huvudvärk.

Tog ett test imorse och tycker att det kaaaaaaaanske finns något där. Kanske om en ändrar kontrasten eller så. Jag vet inte..

• Canary
    Trana123 skrev 2018-08-03 11:01:47 följande:
    Oj spännande att du har likadant! Du måste uppdatera om det slutar/kommer igång! Eller allt som händer!
    Jag har likadant tror jag! I mitt fall så finns det blod därinne men det kommer liksom inte igång, alt små små spottings! bim -5. Så konstigt!
Svar på tråden BIM Augusti <3